ترامپ از دیدار بعدی خود با کیم جونگ اون سخن گفت

© Sputnik / Sergey Guneev /  مراجعه به بانک تصاویر ترامپ از دیدار بعدی خود با کیم جونگ اون سخن گفت
ترامپ از دیدار بعدی خود با کیم جونگ اون سخن گفت - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
دونالد ترامپ، رئیس جمهور ایالات متحده امریکا، در مورد دیدار بعدی خود با رهبر کوریای شمالی، کیم جونگ اون، صحبت کرد.

به گزارش اسپوتنیک، به نقل از " رویترز" رئیس جمهور امریکا اعلام کرد که پس از انتخابات میاندوره ای کنگره با رهبر کوریای شمالی دیدار خواهد کرد.
"دونالد ترامپ" رئیس جمهور امریکا روز سه شنبه گفت که دومین نشست وی با "کیم جونگ اون" رهبر کوریای شمالی پس از انتخابات میان دوره کنگره " 6 نوامبر" برگزار خواهد شد.
وی که در جمع خبرنگاران و پیش از پرواز به ایالت ایوا برای تجمع انتخاباتی صحبت می کرد، افزود: این دیدار پس از "انتخابات میاندوره‌ای"خواهد بود. در حال حاضر نمی توانم امریکا را ترک کنم.
اظهارات مایک پمپئو وزیر خارجه امریکا پس از سفر روز یکشنبه به پیونگ یانگ مبنی بر دیدار هر چه سریعتر رهبران دو کشور، این تصور رابوجود آورده بود که دیدار قبل از انتخابات میاندوره ای امریکا در ماه نوامبر برگزار می شود. 

نگرانی ترامپ از سرنوشت روزنامه نگار سعودی - اسپوتنیک افغانستان
نگرانی ترامپ از سرنوشت روزنامه نگار سعودی

وزیر خارجه امریکا پس از بازگشت به کشورش اعتراف کرد که، راه درازی برای تحقق هدف عاری شدن منطقه شبه جزیره کوریا از تسلیحات هسته ای باقی است.
در تاریخ 12 جون سال جاری،نخستین دیدار تاریخی دونالد ترامپ، رئیس جمهور امریکا با کیم جونگ اون، رهبر کوریای شمالی برگزار شد.این دیدار در جایی غیر از خاک امریکا و در کشور سنگاپور انجام شد. رئیس جمهور امریکا در حضور خبرنگاران از دیدار با رهبر کوریای شمالی ابراز خرسندی کرد.
دیدار ترامپ و کیم جونگ اون در حالی برگزار شد که پیشتر دولت امریکا اعلام کرده بود هرگز کوریای شمالیِ دارای سلاح هسته‌ای را نخواهد پذیرفت.
دیدار دو جانبه ترامپ و کیم 41 دقیقه به طول انجامید و سپس دو طرف به همراه مقامات بلندپایه دولتهای خود بر سر یک میز نشستند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала