علت تاخیر فروش سوخو-35 روسیه به اندونزیا

© Photo / Sukhoiعلت تاخیر فروش سوخو-35 روسیه به اندونزیا
علت تاخیر فروش سوخو-35 روسیه به اندونزیا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
علت تاخیر در اجرای قرارداد فروش سوخو-35 روسیه به اندونزیا فارغ از تحریم های ایالات متحده است.

به گزارش اسپوتنیک، وحید سوپریادی سفیر اندونزی در مسکو گفت: تاخیر در اجرای قرارداد عرضه 11 ناوگان جنگنده های سوخو-35 توسط روسیه به اندونزی، پیوند به تحریم های ضد روسیه ندارد.

او توضیح داد:- "این به دلیل جزئیات فنی است نه تحریم ها".

 بر طبق گفته سوپریادی، این قرارداد حاکی از آن است که اندونزیا بخشی از این هزینه خرید هواپیما را با کالایی که هنوز مورد مذاکره هستند ، پرداخت می کند.

او گفت:- "در قرارداد لیست حداقل 16 محصول وجود دارد، و در حال حاضر وزیر تجارت، همراه با همپای روسی‌ خود، در مورد نوع آن‌ها بحث می کنند. روند کاری هنوز در جریان است".
یادآوری می کنیم، که این موضوع که تحویل سوخو-35 روسیه به دلیل تحریم های ایالات متحده به تعویق افتاده است، در ماه اکتوبر توسط روزنامه کامرسانت گزارش شد.

 به گفته این روزنامه، ایالات متحده تضمینی به اندونزیا برای عدم تحریم در صورت همکاری با روسیه نداده است.
توافق برای عرضه 11 جنگنده روس به کشور اندونزیا در فیبروری 2018 امضا شد. هزینه قرارداد 1،14 میلیارد دالر تخمین زده شده است. قرار بر اینست که نصف مبلغ آن — 570 میلیون دالر — با تامین کالاهای متفاوت پرداخت شود. برنامه ریزی برای آغار تحویل این هواپیماها از سال 2019 بوده است.
سوخو-35 جنگنده از نسل 4++ و آخرین هواپیمای جنگی ساخته شده بر اساس پلت فرم T-10C است که پایه و اساس خانواده های جنگنده های سوخو-30 و سوخو-27 و هواپیماهای اصلاح شده آنها است.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала