انتقال مواد مخدر در کانادا آزاد شد

© Fotolia / Olddaysانتقال مواد مخدر در کانادا آزاد شد
انتقال مواد مخدر در کانادا آزاد شد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مجلس سنای کانادا پس از اینکه استفاده مواد مخدر را برای شهروندان خود آزاد ساخت حالا مقامات کانادایی انتقال این مواد مخدر را آزاد ساخته است.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از Newshub، مقامات کانادایی انتقال مواد مخدر (ماری‌جوآنا) را برای مسافرین که از طریق هوایی سفر های داخلی دارند آزاد ساخته است.

کانادا استفاده ماری جوانا را قانونی کرد - اسپوتنیک افغانستان
کانادا استفاده ماریجوانا را قانونی کرد

با توجه به قانون جدید در کانادا، هر مسافر می‌‌تواند تا 30 گرام شاه‌دانه یا تخم این مواد مخدر را در جیب خود حمل کند. در حال حاضر این امر تنها به مسافرین که در داخل کشور سفر دارند اجازه داده شده است.
مقامات کانادایی به مسافران هشدار داده اند که نباید با خود در پرواز های بین‌المللی این تخم را حمل کنند حتی اگر به کشورهای که اجازه استفاده این مواد مخدر قانونی باشد.
علاوه بر این، استفاده این مواد مخدر (ماری‌جوآنا) در داخل سالن طیاره هنوز ممنوع بوده، در حالی که اجازه حمل این مواد خدر در سالن طیاره آزاد است.
در اوایل ماه جون مجلس سنای کانادا با 52 رای موافق در برابر 29 رای مخالف لایحه ای را تصویب کرد که برای اولین بار مصرف تفریحی ماریجوانا در این کشور را آزاد اعلام کرد. مصوبه جدید نحوه کشت، توزیع و فروش ماریجوانا را مشخص می‌کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала