نماینده امریکا در ناتو، حرف خود را در مورد تهدید روسیه پس گرفت

© AP Photo / J. Scott Applewhiteنماینده امریکا در ناتو، حرف خود را در مورد تهدید روسیه پس گرفت
نماینده امریکا در ناتو، حرف خود را در مورد تهدید روسیه پس گرفت - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
نماینده دائمی امریکا در ناتو، در توییتر نوشت که او هیچ چیزی در مورد نابود کردن پیشگیرانه راکت های روسی که به نظر او توسط مسکو در حال ساخت و منجر به نقض قرارداد راکت های برد متوسط و کوچک است، نگفته است.

به گزارش اسپوتنیک، خانم هاتچیسون نوشت:" من نگفتم که باید به روسیه ضربه پیشگیرانه وارد گردد".
به گفته نماینده امریکا روسیه باید به رعایت اصول پیمان نابود سازی راکت های برد متوسط و کوتاه بازگردد و در غیر اینصورت امریکا مجبور خواهد شد امکانات بالقوه در مقابل روسی را برای دفاع از منافع خود و ناتو را در نظر بگیرد.
پیش از این کی بیلی هاچیسون، نمایده دائم امریکا در ناتو گفته بود: کشورش آماده است تا آن دسته از تسلیحات ساخت روسیه که ناقض پیمان نابود سازیراکت های میان برد و کوتاه برد است را نابود کند.
وی علاوه کرد: اگر مسکو همچنان به طور مخفیانه سیستم های راکت کروز را که توسط این معاهده منع شده است را تولید کند، واشنگتن این گزینه را در نظر خواهد گرفت تا قبل از اینکه سلاح آماده استفاده باشد آنها را نابود کند.
در همین حال، دمیتری پسکوف، سخنگوی ریاست جمهوری روسیه در واکنش به این اظهارات در مصاحبه با سی ان ان اعلام کرد که کرملین ترجیح می دهد به چنین اظهاراتی توجه زیادی نشان ندهد. همچنین خانم ماریا زاخاروا گفت که نماینده امریکا درجه مسئولیت خود و خطر اظهارت ستیزه جویانه خود را درک نمی کند.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала