پنج شهر بهتر برای عروسی در روسیه

© Fotolia / Ludovicپنج شهر بهتر برای ازدواج در روسیه
پنج شهر بهتر برای ازدواج در روسیه - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سیاحین روسی پنج شهر بهتر برای مراسم عروسی را انتخاب کردند.

به گزارش اسپوتنيک به نقل از آي توريست، سانکت پتربورگ در ردیف اول شهرهای مناسب براي عروسي کسب کرد و نام خود را به عنوان "عروس" روسیه تثبیت کرد.

جزئیات اشتراک پوتین در مراسم عروسی وزیر خارجه اتریش - اسپوتنیک افغانستان
جزئیات اشتراک پوتین در مراسم عروسی وزیر خارجه اتریش
پایتخت دوم روسيه (سانکت پتربورگ) تقریبا نصف از (47 %) رای ها را به دست آورد. شهر ایوانووف مقام دوم را (24% آرا) در ميان شهرهاي جذاب براي عروسي کسب نمود. مقام سوم با 14% از رای را شهر گلن دژيک در کراسنادار به دست آورد. پنج شهر ديگر مناسب براي عروسی عبارتند از مسکو و فئودوسيا با 8% در ردیف های بعدی قرار دارند.
گفتني است، هفته گذشته در ترکيه در مراسم عقد تورگوت و خدیجه، مهمان ها همه در سالون منتظر پاسخ عروس بودند که عروس به شوخی در جواب عاقد که پرسیده بود: آیا تورگوت دینچر را به همسری خود می‌پذیرید؟ جواب داد: نه غیرممکنه و سپس در حالی که می‌خندید گفت: طبعا بله.
عروس که قصد شوخی داشت هرگز فکرش را هم نمی‌کرد که این شوخی باعث برهم خوردن مراسم عروسی اش شود.ولی در کمال ناباوری عاقد, ازدواج را باطل اعلام کرد و این موضوع را به مهمانان اعلام نمود و رفت. پس از این اتفاق مهمانان و حضار یکی پس از دیگری از مجلس بیرون رفتند و عروس و داماد هم به خانه‌های خود برگشتند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала