چه وقت امریکا بر ایران حمله می‌کند؟

© Photo / U.S. Navy/ Matt Brownچه وقت امریکا بر ایران حمله
چه وقت امریکا بر ایران حمله - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
حالا امریکا در جستجوی بهانۀ برای حمله بر ایران است.

اسپوتنیک به نقل از مهر، جواد ظریف وزیر خارجه ایران اظهار داشته است، در صورت که میکانیزم خاص مالی اروپا پیاده نگردد، طبعاً که ایران از پلان فعالیت جامع مشترک خارج خواهد شد و این بهانه برای حمله امریکا بر ایران خواهد بود.
اگر امریکا واقف گردد که در اثر حمله به ایران به اهداف اش میرسد، در آنصورت به ایران حمله می نماید.

نیروهای نظامی امریکا اجازه حمله بر نیروهای مورد حمایت ایران در سوریه را دریافت کردند - اسپوتنیک افغانستان
نیروهای نظامی امریکا اجازه حمله بر نیروهای مورد حمایت ایران در سوریه را دریافت کردند
به گفته ظریف، ایران از طریق تجارت با اسعار دیگر، پلان دوری از تاثیر دالر امریکائی را دارد.
ظریف افزود: «شما به نقشه پایگاه های نظامی امریکا ببینید ، همه پایگاه های امریکا در اطراف ایران مستقر میباشند و حالا می گویند که چرا ایران در مرکز قرارگاه های امریکا قرار دارد؟ ما ایرانی ها در منطقه خود قرار داریم، ما به هیچ کشور تجاوز ننموده یم. ما نیروهای خود را به کشور که از ما تقاضای کمک ننموده باشند، اعزام نکرده یم. ما هیچ کشوری را بمبارد ننموده یم. ما قلمرو دیگر کشورها را اشغال نکردهیم».
اسرائیل و امریکا پشت پرده ای حمله تروریستی امروز ایران - اسپوتنیک افغانستان
اسرائیل و امریکا پشت پرده ای حمله تروریستی امروز ایران
کانال ای بی اس خبر داده است که حمله ایالات متحده امریکا به تاسیسات هستوی ایران، قریب الوقوع است و به احتمال زیاد در ماه اگوست سال 2018 اتفاق خواهد افتاد. خبرگزاریABC با استناد به یک منبع ناشناس در دولت استرالیا این مطلب را بیان نمود. اما کمی بعد از انتشار این خبر، مالکوم ترنبول نخست وزیر استرالیا "شایعات" در مورد حمله احتمالی آمریکا علیه تاسیسات هسته ای ایران و مشارکت در استرالیا با این برنامه را رد کرد.
با این حال، چندی بعد روزنامه نگار نشنال اینترست، سناریوی دخالت نظامی در ایران با عنوان طرح Iranian Freedom را منتشر نمود. به نقل از این نشریه، این اتفاق در 2026 رخ خواهد داد. در میان نویسندگان این سناریو، افسران اطلاعاتی کنونی و افسران ارتش ایالات متحده وجود دارند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала