دو پولیس زن به اتهام همکاری با ملا رسول لندی «تعویذنویس» دستگیر شد

© Flickr / NATO Training Mission-Afghanistan دو پولیس زن به اتهام همکاری با ملا رسول لندی «تعویذنویس» دستگیر شد
دو پولیس زن به اتهام همکاری با ملا رسول لندی «تعویذنویس» دستگیر شد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سخنگوی دادستانی کل افغانستان گفت، که پولیس زن به اتهام همکاری و رابطه با تعویذ نویس تجاوزکار دستگیر شده است.

سنگسار ملا رسول لندی در محضر عام - اسپوتنیک افغانستان
سنگسار رسول لندی در محضر عام
به گزارش اسپوتنیک به نقل از صنا، جمشید رسولی سخنگوی دادستانی افغانستان گفت، دو زن پولیس به اتهام همکاری با ملا رسول لندی تعویذ نویس دستگیر شده است.

رسولی افزود، یکی از این زنان که یک افسر پولیس در ولایت فاریاب بوده است، پس از آن دستگیر شد که توسط همکارانش در یکی از ویدیوهای نشر شده شناسایی گردید.

سخنگوی دادستانی افغانستان گفت، که یک پولیس زن دیگر نیز در پیوند با همکاری با ملا رسول دستگیر شده است. این زن متهم است که زن دیگر را به مراجعه نزد ملا رسول تشویق کرده بود.

رسولی گفت، که این پولیس زن متهم در گرفتن فیلم مقاربت جنسی نامشروع با ملا رسول همکاری کرده و از این ویدیوها برای زیر فشار قرار دادن آن زن دیگر برای مقاربت جنسی «با چند مرد» به شمول یک افسر پولیس ترافیک استفاده می کرده است.

رسولی افزود، که این افسر پولیس ترافیک نیز بازداشت شده است.

زنی که ظاهراَ در ویدیوی ملا رسول دیده شده، گفته است که در هنگام مقاربت جنسی با ملا رسول، «در وضعیتی عادی» نبوده است و احتمالاَ به او مواد مخدر داده شده بود.

این زن همچنان گفته که نمی دانست که از وی فیلمبرداری می شود. به گفته مقام های محلی، زنان دیگری که در ویدیوهای ملا رسول دیده می شوند، هنوز پیدا و بازداشت نشده اند. این ویدیوها صدها هزار بار در فیس بوک و یوتیوب دیده شده اند.

این در حالیست، که در بخش جرایم اخلاقی قانون در افغانستان مقاربت جنسی خارج از ازدواج یا زنا منع شده است و کسی که مرتکب آن شود، با مجازات حبس مواجه است.

یادآوری می کنیم، که ملا رسول تعویذ نویس متهم به سو استفاده جنسی و تجاوز به چندین زن است که برای درمان نازایی شان نزد وی رفته و از او کمک خواسته بودند.

ویدیوهای ملا رسول که ظاهراَ به بهانه تعویذ نویسی برای زنان نازا به آنان تعرض جنسی می کرد، در شبکه های اجتماعی به صورت گسترده نشر شد و به بحثی بزرگ در جامعه سنتی افغانستان تبدیل گردیده است.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала