اخطار نصرالله به اسرائیل

© AFP 2023سید حسن نصرالله رهبر جنبش اسلامی حزب الله
سید حسن نصرالله رهبر جنبش اسلامی حزب الله - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
نصرالله: هوشدار میدهم، ما راکت های دقیقی را در اختیار داریم.

به گزارش اسپوتنیک؛ سید حسن نصرالله رهبر جنبش اسلامی حزب الله گفت: مواظب باشید، هر آنچه که شما تا به امروز انجام داده اید، کمک نکرده. ما راکت هایی با دقت پائین، بالا و بسیاری از تسلیحات دیگر را در دسترس خود داریم.

Hassan Nasrallah - اسپوتنیک افغانستان
انعام ملیونها ایرو در مقابل سر نصرالله و اسد
وی گفت: اگر اسرائیل در جنگ لبنان مداخله کند، با چنین ضربه ای مواجه خواهد شد که دور از تصور آنان خواهد بود.
نصرالله افزود: اسرائیل خشمگین است، به این دلیل که توطئه آنها به سرانجام نرسیده و متوجه شدند که مقاومت قوی تر از همیشه است.
وی قبلاً اظهار داشته بود که نتانیاهو صدرعظم اسروئیل با جنگ لفظی و پیش دستانه، منطقه را به طرف جنگ علیه لبنان و سوریه سوق می دهد. اما نتانیاهو و کابینه او ارزیابی درستی از نتایج چنین جنگی ندارند و تصویر درستی نیز ندارد که اگر حماقت کنند و جنگ را آغاز کنند، چه چیزی در انتظار آنها خواهد بود.
وی تصریح کرد: امروز از همه یهودیان غیرصهیونیست می خواهم که حساب خود را از صهیونیست ها که خود را به هلاک حتمی سوق می دهند- جدا کنند.
حزب الله توطئه حمله کیمیائی ادلب را تائید نمود - اسپوتنیک افغانستان
حزب الله توطئه حمله کیمیاوی ادلب را تائید نمود
از آنها می خواهم که اراضی فلسطین را ترک کرده و به کشورهایی که از آنجا آمدند، بازگردند. اگر نتانیاهو جنگ را در این منطقه به راه بیاندازد، شما حتی زمانی برای ترک فلسطین نخواهید داشت.
کابینه دشمن اسرائیل باید بداند که زمان تغییر کرده است. به اسرائیلی ها می گویم، شما می دانید که آنچه سران شما درباره یکسره کردن نبرد آینده می گوید، توهم و دروغ است، لذا به سران احمق خود اجازه ندهید که شما را به سوی ماجراجویی سوق دهند که شاید پایانی بر همه چیز باشد.
سید حسن نصرالله گفت: اگر ترامپ و نتانیاهو منطقه را به جنگ جدیدی سوق دهند، این امر به زیان یهودیان خواهد بود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала