مرده پس از بیدار شدن از داخل فریزر "سرد خانه" به شب نشینی رفت

© AFP 2023 / Chandan Khannaمرده پس از بیدار شدن از داخل فریزر "سرد خانه" به شب نشینی رفت
مرده پس از بیدار شدن از داخل فریزر سرد خانه به شب نشینی رفت - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
یک مرد ساکن پولند که به طور اشتباهی در داخل یخچال سرد خانه یک بیمارستان قرار داده شده بود، به طور ناگهانی بیدار شده و فورا راهی یک شب نشینی شد.

 به گزارش اسپوتنیک، به نقل از PatrztuNews در یکی از شهر های پولند،عابران؛ مردی را در حالت بی هوشی بر روی جاده پیدا نمودند. آمبولانسی که به محل آمده بود، تلاش نمود تا او را بیدار نمایند که در نتیجه تلاش آنها بی ثمر ماند و داکتر آمبولانس، مرگ او را ناشی از نوشیدن زیاد مشروبات الکلی تثبیت نموده و " جسد" را به سرد خانه انتقال دادند.
پس از چند ساعت، محافظ سرد خانه سر و صدایی را شنید که از داخل یخچال می رسید، وی خواست بیبیند که چی اتفاقی افتاده. با باز نمودن دروازه سرد خانه مردی از داخل یخچال آن بیرون پرید. محافظ از دیدن این صحنه از وحشت زیاد بیهوش شد.
سپس معلوم شد مردی را که آمبولانس منتقل نموده زنده بوده و فقط به خاطر مصرف بیش از حد شراب بیهوش شده بود.در حالت نشه بسر میبرده.
پس از گذشت چند دقیقه، مردی که تا آن لحظه " مرده بود" فهمید که چی اتفاقی برایش پیش آمده. پس از دادن شهادت به پولیس او راهی خانه خود شد، اما در نیمه راه تغییر فکر داد و به یک شب نشینی که قبلا در آن دعوت شده بود رفت.
او گفت: "به افتخار اینکه او زنده مانده است،باید دوباره نوشید"

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала