بارسلونا 4-0 آیندهوون: شب طوفانی مسی در لیگ قهرمانان اروپا

© AFP 2023 / Oscar Del Pozoبارسلونا 4-0 آیندهوون: شب طوفانی مسی در لیگ قهرمانان اروپا
بارسلونا 4-0 آیندهوون: شب طوفانی مسی در لیگ قهرمانان اروپا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
بارسلونا در یک بازی کاملا برتر توانست آیندهوون را با نتیجه 4 بر 0 شکست بدهد.

بارسلون 8-2 اوئسکا؛ عاقبت بلند پروازی تیم تازه لالیگایی در بارسلونا - اسپوتنیک افغانستان
بارسلون 8-2 اوئسکا؛ عاقبت بلند پروازی تیم تازه لالیگایی در بارسلونا
به گزارش اسپوتنیک، بارسلونا که امشب در لیگ قهرمانان اروپا میزبان تیم هالندی پی اس وی آیندهوون بود، از مهمانش با 4 گل پذیرایی کرد.

اگرچه آیندهوون بازی را خوب آغاز کرد، اما این بارسلونا بود که پس از دقایقی بر جریان بازی مسلط شده و در نهایت با درخشش فوق العاده لئو مسی با 4 گل رقیب نگون بخت را مغلوب کرد.

باز با حملات دو طرف جریان داشت، که آبی اناری ها در دقیقه 31 بازی صاحب یک ضربه ایستگاهی شدند، که لیونل مسی با نواختن یک شوت استادانه گل نخست تیمش را به ثمر رساند.

در اواخر نیمه نخست آیندهوون تا آستانه زدن گل تساوی پیش رفت، اما ضربه دی یانگ از بالای دروازه بیرون رفت تا 45 دقیقه نخست با برتری 0-1 بارسا به اتمام برسد.

نیمه دوم هم با برتری بارسلونا آغاز شد و در دقیقه 50 لئو مسی با یک ضربه زمینی دروازه حریف را تهدید کرد اما زوئت عکس العمل مناسبی نشان داد.

5 دقیقه بعد و با پاس سوارز، این بار کوتینیو فرصت خوبی برای گلزنی داشت اما ضربه او با اختلاف کمی از بالای دروازه آیندهوون به بیرون رفت.

در دقیقه 63 و روی پاس برگوین، آیندهوون فرصت خوبی برای زدن گل تساوی داشت اما ضربه آنجلینو با مهار تراشتگن همراه بود.

در دقیقه 70 بارسا تا آستانه زدن گل دوم هم پیش رفت اما ضربه چیپ سوارز از پشت محوطه به دیرک دروازه آیندهوون برخورد کرد و تبدیل به گل نشد.

اما در دقیقه 74 بارسا به گل دوم دست یافت. عثمان دمبله با یک حرکت انفرادی دیدنی صاحب فرصت شده و از پشت محوطه با یک ضربه پای راست دروازه زوئت را گشود.

اما این پایان کار نبود و 3 دقیقه بعد، لئو مسی با پاس پشت مدافعان راکیتیچ تک به تک شده و با یک ضربه زیبا زننده گل سوم بارسا لقب گرفت.

در دقیقه 80 اومتیتی روی لوزانو مرتکب خطا شده و با دریافت کارت زرد دوم از بازی اخراج شد.

بارسلونا حملات خود را ادامه داد و در دقیقه 88 و با پاس سوارز باز هم توسط مسی به گل رسید تا کاپیتان بارسا در این دیدار هت تریک کرده و بارسلونا با نتیجه مقتدرانه 0-4 به برتری برسد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала