اعتراض نمایندگان پارلمان افغانستان بر دل شکسته اشرف غنی

 /  مراجعه به بانک تصاویر اعتراض نمایندگان پارلمان افغانستان بر دل شکسته اشرف غنی
اعتراض نمایندگان پارلمان افغانستان بر دل شکسته اشرف غنی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
برخی از نمایندگان پارلمان افغانستان دیدگاه رئیس جمهور این کشور درباره تلفات طالبان را مورد انتقاد قرار دادند.

غنی: آمار تلفات طالبان دلم را می شکند - اسپوتنیک افغانستان
غنی: آمار تلفات طالبان دلم را می شکند
به گزارش اسپوتنیک به نقل از صنا، برخی از نمایندگان پارلمان افغانستان سخنان اشرف غنی در مورد اینکه از تلفات طالبان قلبش می شکند، را مورد انتقاد قرار داده است و می گویند ،که رئیس جمهور با این کار روحیه نیروهای امنیتی را تضعیف می کند.

محمد علی اخلاقی نماینده غزنی در پارلمان افغانستان حرف‌های اشرف غنی را تأسف بار خوانده می گوید، حکومت هیچگونه پلان عملی برای کاهش تهدیدات امنیتی و بهبود اوضاع امنیتی در افغانستان ندارد.

اخلاقی، حرف‌های اشرف غنی را غیر مسئولانه خواند و گفت، که تروریستان دوست و دشمن را نمی‌شناسند و باید نابود شوند.

وی تصریح کرد، که رئیس جمهور غنی با گفتن این که افزون بر کشته شده‌های نیروهای امنیتی به کشته شدگان جنگجویان طالب نیز دل شکسته می‌شود، روحیه نیروهای امنیتی کشور را تضعیف می‌کند.

این عضو مجلس افغانستان تأکید کرد، که به گروه‌های که امنیت شهروندان را به خطر می‌اندازد، نباید رحم شود.

مولوی موحد عضو دیگر پارلمان افغانستان هم می گوید، که این شرم آور است که رئیس جمهور بیاید و اقرار کند که به مرگ دشمنان مردم افغانستان نیز دل شکسته می‌شود.

آقای موحد می گوید، که این حرف رئیس جمهور غنی به این معناست که طالبان یک گروه برحق است و در مسیری که روان اند، اشتباه نیست.

یادآوری می کنیم، که اشرف غنی رئیس جمهور افغانستان پیش از این در صحبت با وایس نیوز گفته بود، که بدترین بخش کار من زمانی است که هنگام صبح، گزارش امنیتی را می‌خوانم و از آمار تلفات آگاه می‌شوم؛ تنها این نیست که قلبم برای نیروهای امنیتی که قهرمانان واقعی اند می‌شکند، که برای طالبان نیز، چون آنها افغان هستند و من رئیس‌جمهور تمام افغان‌ها هستم.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала