استفاده «راکت های نامرئی» در رزمایش «وستوک 2018»

© Sputnik / Iliya Pitalev /  مراجعه به بانک تصاویر استفاده «راکت های نامرئی» در رزمایش «وستوک 2018»
استفاده «راکت های نامرئی» در رزمایش «وستوک 2018» - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
در جریان رزمایش «وستوک 2018» ارتش روسیه مستقر در پولیگون «تیلیمبا» در منطقه نظامی بوریاتیا این کشور از «راکت های رادارگریز» استفاده کردند.

رزمایش نظامی شرق 2018 - اسپوتنیک افغانستان
بزرگترین رزمایش تاریخی روسیه شرق - 2018 به روایت تصاویر
به گزارش اسپوتنیک، سرگئی تیخانوف رئیس بخش دفاع هوایی 76 روسیه گفت: فرماندهی رزمایش تصمیم گرفت تا به هدف خنثی کردن حمله گسترده راکت های کروز، راکت های بالستیک و راکت های «نامرئی» ساخته شده با استفاده از فناوری استلس را در برابر نظامیان قرار داده و تنها با استفاده از راکت های معمولی اکتفا نکند، اما نظامیان روسیه با وجود چنین شرایط دشواری توانستند همه راکت های فرضی را که از لحاظ مشخصات از همه نمونه های مشهور خارجی برتر بودند، رهگیری و منهدم سازند.

یادآوری می کنیم، که رزمایش «شرق 2018» از تاریخ 11 تا 17 سپتمبر زیر رهبری سرگئی شایگو، وزیر دفاع روسیه در منظقه خاور دور و حوضه های مجاور در اقیانوس آرام برگزار می شود و بزرگترین رزمایش روسیه طی 37 سال اخیر است. 
در جریان آن استفاده از گروه های نظامی متشکل از رده های گوناگون برای تامین امنیت نظامی روسیه تمرین خواهد شد.
تقریبا 300 هزار نفر از نظامیان روسیه، بیش از 1000 هواپیما، بالگرد و پهپاد، تا 36 هزار موتر زرهی و حدود 80 ناو و کشتی پشتیبان در رزمایش شرکت دارند و در یک مرحله این رزمایش گروه های از ارتش چین و مغولستان هم شرکت می کنند.  

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала