پنتاگون کار کلاه ‌سفیدها را قهرمانانه نامید

© Photo / David B. Gleasonپنتاگون کار کلاه ‌سفیدها را قهرمانانه نامید
پنتاگون کار کلاه  ‌سفیدها را قهرمانانه نامید - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
پنتاگون کار سازمان غیر دولتی کلاه سفید ها را قهرمانانه توصیف کرده است.

 به گزارش اسپوتنیک، سخنگوی پنتاگون به این آژانس بین‌المللی گفت که سازمان غیر دولتی کلاه سفیدها که روسیه آنها را به تحریکات متهم می کند، ایالات متحده کار شان را قهرمانانه می نامد.
به عقیده پنتاگون "کلاه سفید" یک سازمان بشردوستانه است که جان هزاران نفر را نجات داده و همچنان در برابر نیروهای مسلح روسیه و رژیم سوریه واکنش نشان می دهد.
سخنگوی پنتاگون در پاسخ به اظهار نظر در مورد اظهارات روسیه مبنی بر اینکه کلاه های سفید ها در سوریه استفاده از سلاح های کیمیایی را صحنه سازی می کنند، گفت که ایالات متحده و جامعه بین المللی همچنان به حمایت از کار قهرمانانه آنها ادامه می دهند.
" سخنگوی پنتاگون گفت: «روسیه باید به عنوان یک عضو مسئول جامعه بین المللی عمل کند و از تاثیر خود برای جلوگیری از جنایات بیشتر توسط رژیم بشار اسد (رئیس جمهوری سوریه) استفاده کند.
در عوض، روسیه حقیقت را تحریف می کند و به کمک رسانان که در تلاش نجات جان انسان ها است، حمله می کند».
جنرال ایگور کوناشنکوف، سخنگوی رسمی وزارت دفاع روسیه درهمان ماه اگست اعلام کرده بود شبه نظامیان برای صحنه سازی حمله کیمیایی جهت توجیه ضربات راکتی امریکا و متحدان تدارک می بینند. به گفته وی شبه نظامیان عضو گروه تروریستی "هیئت تحریر شام" (جبهه النصره) که (این سازمان در روسیه ممنوع است)، مشغول چنین تدارکاتی می باشند.
قلمروولایت ادلب در حال حاضر عملا توسط نیروهای دولتی سوریه کنترل نمی شود. در این ولایت شبه نظامیان مسلح وهمچنین تروریست هایی از برخی گروهک ها مستقر هستند که پیوسته مواضع ارتش سوریه مورد حملات قرار می دهند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала