ستاره شناس ناسا: سوراخ را در ستیشن بین المللی فضایی ما برمه نه کرده ایم

© NASA . Alexander Gerstستاره شناس ناسا: سوراخ را در ستیشن بین المللی فضایی ما برمه نه کرده ایم
ستاره شناس ناسا: سوراخ را در ستیشن بین المللی فضایی ما برمه نه کرده ایم - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
دریو فییستیل ستاره شناس ناسا در روز سه شنبه فعالیت عمله ستیشن بین المللی فضایی در باره رفع نمودن خروج هوا از ستیشن تحسین نمود و پیشبینی مامور روسیه راجع به این را رد کرد که اعضای عمله در بروز این وضع غیرعادی دخیل می باشند، در این باره «فلوریدا تودی» خبر داده است.

دریو فییستیل در مصاحبه با «ABC News» گفت:« من میتوانم به وضاحت بگویم که عمله به این هیچگونه رابطه نه دارد. من فکر میکنم که این رسوایی مطلق است و مرا تا اندازه ناراحت می سازد که کسی وقت خود را به صحبت های راجع به چیزی صرف میکند که در آن عمله شرکت داشت».

طوریکه دمیتری راگوزین رئیس عمومی روس کوسموس خبر داد، نتائیج تحقیقات تا به حال منظره واقعی به دست نمی دهند، چون «وضع به مراتب، نسبت به آنچه که ما قبلاً فکر میکردیم، پیچیده تر ثابت گردید».

© Sputnik / Sergei Mamontov /  مراجعه به بانک تصاویر دمیتری راگوزین رئیس عمومی روس کوسموس
دمیتری راگوزین رئیس عمومی روس کوسموس  - اسپوتنیک افغانستان
دمیتری راگوزین رئیس عمومی روس کوسموس

کمیسیون خاص که مصروف تحقیق حادثه می باشد، به این معتقد است که سوراخ در سفینه فضایی بعد از چند تلاش، آن هم بعداً در فضا، بوجود آمده است. طوریکه کارشناسان حدس میزنند، این کار نسبت عملکرد عمدی ستاره شناسان امریکایی صورت گرفته میتوانست که میخواستند همکار مریض خود را هرچه زودتر به زمین انتقال دهند، در این باره روزنامه «کمیرسانت» به نقل از یک منبع بلند رتبه نوشته است.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала