توصیه ترامپ به شرکت Apple

© AP Photo / Evan Vucciتوصیه ترامپ به شرکت Apple
توصیه ترامپ به شرکت Apple - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
دونالد ترامپ، رئیس جمهور ایالات متحده از شرکت Apple خواست که کارخانه های خود را به امریکا بازگرداند.

به گزارش اسپوتنیک، دونالد ترامپ، رئیس جمهور امریکا با نشر پیامی در صحفه توییتر خود در جواب نگرانی های شرکت Apple در مورد افزایش قیمت محصولات اش به دلیل وضع تعرفه گمرگی بر واردات کالا از چین، به این شرکت توصیه کرد تا کارخانه های خود را به امریکا بازگرداند.

ترامپ: «قیمت محصولات اپل میتواند به دلیل تعرفه های که ما قصد داریم بر کالاهای چینایی اعمال نمایم، افزایش خواهد یافت. اما یک راه حل بسیار ساده وجود دارد که در آن مالیات صفر خواهد بود و دیگر سهولت های مالیاتی در نظر گرفته شده است. محصولات خود را در امریکا تولید کنید نه در چین. کار ساخت کارخانه های جدید تان را آغاز کنید.»

گفتنی است، پیش از این شرکت Apple طی نامه ای عنوانی حکومت امریکا اعلام کرد که تصمیم دونالد ترامپ، رئیس جمهور امریکا مبنی بر اعمال تعرفه گمرکی بر محصولات وارداتی از چین، بالای قیمت محصولات اش تاثیر منفی خواهد گذاشت.

یادآوری میکنیم، در اوایل ماه جون سال روان، رئیس جمهور ترامپ با اشاره به اینکه رفتار تجارتی چین "تهدیدآمیز" است، فرمان اعمال تعرفه‌های اضافی بر شماری از کالاهای وارداتی از چین را صادر کرد. کمیسیون شورای دولتی چین نیز در اقدامی برابر اعلام کرد تعرفه های جدیدی بر کالاهای وارداتی از امریکا، منجمله محصولات زراعتی و ماشین آلات، اعمال میکند.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала