اتریش: با دید متفاوت باید به روسیه نگریست

© Sputnik / Maksim Blinov /  مراجعه به بانک تصاویر کارین کنیسل: با دید متفاوت باید به روسیه نگریست
کارین کنیسل: با دید متفاوت باید به روسیه نگریست - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
وزیر امور خارجه اتریش خواستار تغیر دیگاه جدید به روسیه شده است.

به گزارش اسپوتنیک، کارین کنیسل، وزیر امور خارجه اتریش، در مقاله ای خود در که در نشریه ولت-آلمانی، به چاپ رسیده می نویسد: اروپا باید نگرش خود را نسبت به روسیه کاملا تغییر دهد و به وی به عنوان یک شریک نظربیندازد.
وزیر، توضیح داد که در اروپا همه می دانند نیاز است تا در خصوص رابطه با روسیه بازنگری شود.
کنیسل به طور خاص به سخنان اخیر امانوئل مکرن، رئیس جمهور فرانسه، اشاره کرد و گفت که بحث در مورد مسائل امنیتی اروپا با مشارکت مستقیم مسکو باید صورت بگیرد.
با این حال، به گفته رئیس دستگاه دیپلماسی اتریش، هیچ گام مشخصی برای بهبود روابط با روسیه تا حال برداشته نشده است و همه چیز در محدوده "ایده ها" باقی مانده است.
سیاستمدار همچنین تأکید میورزد که تلاش برای برقراری گفتگوی میان اروپا و مسکو از سال 2000 آغاز شده بود، اما روابط متقایل تحت تأثیر رویدادهای مختلف، از جمله اعلان استقلال کوزوو، تجاوز گرجستان به اوستیای جنوبی و الحاق دوباره کریمه با روسیه بر هم خورد.
با این همه کنیسل، معتقد است، وقت آن فرا رسیده است که اروپا به منافع سياست خارجي توجه را مبذول کرده و به فضای بي اعتمادي در روابط با مسکو پایان دهد.
وزیر خارجه اتریش به عنوان یکی از راه های گرم شدن روابط، پیشنهاد می کند که روسیه به عنوان یک شریک اروپا در سوریه و یمن شناخته شود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала