محکمۀ سؤ استفاده از لوگوی پوتین+عکس

© Sputnik / Ramil Sitdikovمحکمۀ سؤ استفاده از لوگوی پوتین+عکس
محکمۀ سؤ استفاده از لوگوی پوتین+عکس - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
تیم هاکی "یوکریت" فنلاند به علت انتشار لوگوی تیم خود با تصویری از ولادیمیر پوتین، بر یکی از روزنامه ها به محکمه عارض گردیده است.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از Iltalehti، تیم هاکی "یوکریت" فنلاند به علت انتشار لوگوی تیم خود با تصویری از ولادیمیر پوتین، از روزنامه هلسینگین سانومات شکایت کرد.
مدیر کلوب "یوکریت" آقای یوکو کوهنن در این خصوص گفت: "این مجله، روز شنبه بر روی جلد مجله خود تصویری از ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه را در مرکز آرم کلوب گذاشت. این کار برای تحقیر کلوب و افزایش فروش آن انجام شده است. برای ما این لوگو دارای حق کاپی رایت است. هیچ کس اجازه استفاده از لوگوی تیم ما را به این مجله نداده است".
اما مدیر این مجله می گوید که عکس ما با لوگوی این تیم بسیار فرق دارد، اگر مقایسه کنید، تفاوت های زیادی خواهید دید که در نتیجه برای این لوگو نیاز به اجازه نیست".
قابل ذکر است که این کلوب از سال 2014 به بعد در بازیهای هاکی بین قاره ای شرکت می کند. این کلوب تا کنون دو بار برنده جام اروپا شده است.
هاکی یکی از قدیم‌ترین نوع بازی‌های توپ و چوب است که در هر گوشه از دنیا در زمان‌های مختلف انجام ‌شده است.
هاکی روی زمین سال های قبل در بریتانیا رایج بوده و سپس در امریکا رواج یافته‌است. هاکی بر روی یخ متعلق به کشور است و گویا از دانشگاه میگل کانادا، به صورت امروزی درآوردند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала