هنرپیشه هالیوود توسط پولیس امریکا کشته شد

© Screenshot/Richard Thomasهنرپیشه هالیوود توسط پولیس امریکا کشته شد
هنرپیشه هالیوود توسط پولیس امریکا کشته شد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
هنرپیشه سریال پرطرفدار تلویزیونی "کمک‌های اولیه" پنجشنبه با شلیک پولیس پاسادنای جنوبی کشته شد.

به گزارش اسپوتنیک، ونسا مارکز، هنرپیشه سریال «کمک‌های اولیه» بر اثر شلیک پولیس امریکا جان باخت. ونسا مارکز 49 ساله هنرپیشه فیلم‌هایی چون "ایستادن و تحویل دادن" بود که در عین حال در سه فصل اول "کمک‌های اولیه" که از سال 1994 تا 1997 پخش می‌شد در نقش پرستار وندی گلدمن ظاهر شده بود.

قتل اشتباهی پسر نوجوان 17 ساله توسط  پولیس امریکا - اسپوتنیک افغانستان
قتل اشتباهی پسر نوجوان 17 ساله توسط پولیس امریکا

گفته شده افراد پولیس حدود ظهر به خانه این هنرپیشه سابق رفتند تا یک مورد رفاهی را بررسی کنند اما از آنجا که مارکز بسیار متشنج بود درخواست ارسال پرسونل طبی (امبولانس) به محل را کردند.
به گفته مقامات حاضر در صحنه در حالی که چند مامور در حال صحبت با مارکز بودند وی ناسازگاری را شروع کرد و رفتار او چنان بود که به نظر می‌رسید از بیماری روانی رنج می‌برد.
پولیس و کارشناس طبی حدود 90 دقیقه با مارکز صحبت کردند و آنجا بود که او برافروخته شد و با برداشتن اسلحه به سوی افسران نشانه گرفت. در همین زمان به او شلیک و او کشته شد.
این افسران می‌گویند بعدا معلوم شد که اسلحه‌ای که وی برداشت از نوع بادی بود. مارکز به بیمارستان محلی اعزام شد اما درگذشت. پولیس در این ماجرا از یک سلاح نیمه اتوماتیک استفاده کرده اما گفته نشده چند گلوله به سینه این زن شلیک شده است.
به گفته لس‌آنجلس تایمز صاحبخانه وی از ماموران رفاه خواستار بررسی وضعیت سلامت وی شده بود که ماجرا به این ترتیب ادامه یافت. در اکتوبر سال پیش مارکز در توییتر چند پست منتشر کرد که مدعی شده بود جرج کلونی از جمله افرادی بوده که به قرار گرفتن نام او در لیست سیاه کمک کرده است.

کلونی در پاسخ به این ادعا گفته بود در آن برنامه تلویزیونی هیچ نقشی نداشته و نویسنده، تهیه کننده یا کارگردان برنامه نبوده است. همچنان هیچ نقشی نیز در انتخاب بازیگران نداشته و تنها به عنوان بازیگر در آن سریال حضور داشته است.
کلونی افزوده بود: اگر کسی به تو گفته که من نقشی در انتخاب نشدن تو داشتم، دروغ گفته است. به گفته واشنگتن پست در سال 2018 تاکنون حداقل 679 نفر بر اثر شلیک پولیس کشته شده‌اند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала