آمادگی جنگجویان گروه «شیران شرق» برای تصرف شهر پالمیرا

© Sputnik / Mikhail Voskresenskiy /  مراجعه به بانک تصاویر آمادگی جنگجویان گروه «شیران شرق» برای تصرف شهر پالمیرا
آمادگی جنگجویان گروه «شیران شرق» برای تصرف شهر پالمیرا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
وزارت دفاع روسیه میگوید که جنگجویان گروه «شیران شرق» قصد داشتند یک سری حملات انتحاری را در شهر پالمیرا سوریه انجام بدهند.

به گزارش اسپوتنیک، مرکز روسی آشتی بین طرف های درگیر در سوریه با نشر خبرنامه ای اعلام کرد که جنگجویان گروه «شیران شرق» قصد داشتند با راه اندازی حملات انتحاری در شهر پالمیرا سوریه، این شهر را تصرف نمایند.

مرکز روسی آشتی بین طرف های درگیر: «این جنگجویان قصد داشتند با راه اندازی حملات انتحاری در مناطق مختلف شهر پالمیرا، زمینه ورود بیش از ۳۰۰ جنگجوی دیگر را مهیا بسازند. آنها به نوبه خود میخواستند طی یک هفته این شهر را تحت تصرف خود دربیاورند.»

بر بنیاد گزاش، جنگجویان دستگیر شده اعتراف کرده اند، که در ۵۵ کیلومتری پایگاه التنف (پایگاه ائتلاف نظامی به رهبری امریکا) پایگاه های آموزشی جنگجویان وجود دارند. جنگجویان در این پایگاه ها از سوی آموزگاران خارجی، منجمله آموزگاران امریکایی برای بی ثبات کردن وضعیت در سوریه آموزش میبینند.

قابل یادآوری است، پیش از این مرکز روسی آشتی بین طرف های درگیر در سوریه از درگیری نیروهای دولتی سوریه با جنگجویان گروه «شیران شرق» خبر داده بود که در نتیجه آن ۲ جنگجوی کشته و ۲ جنگجوی دیگر اسیر شدند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала