همکاری طویل المدت ناتو با افغانستان

© AFP 2023 / Armend Nimaniهمکاری طویل المدت ناتو با افغانستان
همکاری طویل المدت ناتو با افغانستان - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
جنرال ریکاردو مارچیو: ناتو طبق تعهد به همکاری طویل المدت با افغانستان استوار است.

اسپوتنیک به نقل از پژواک، ناتو به همکاری دراز مدت نظامی در افغانستان اطمینان داده می گوید که در بخش تقویت ظرفیت‌های رزمی نیروهای امنیتی افغان از هیچ نو سعی و تلاش دریغ نخواهد کرد.

ناتو حمایت خود از نظامیان افغانستان را تمدید کرد - اسپوتنیک افغانستان
ناتو حمایت خود از نظامیان افغانستان را تمدید کرد
در خبرنامه ای دفتر مطبوعاتی ریاست اجرائیه حکومت نگاشته شده که داکتر عبدالله عبدالله رئیس اجرائیه حکومت بعد از ظهر امروز با جنرال ریکاردو مارچیو قوماندان فرماندهی نیروهای مشترک ناتو مستقر در هالند در قصر سپیدار دیدار کرد.
نخست عبدالله در این نشست از سهم و حضور فعال ناتو در افغانستان در امر مبارزه با دهشت افگنی و تقویت نیروهای امنیتی افغان ابراز قدردانی کرده است.
سپس مارچیو گفت که ناتو در بخش تقویت ظرفیت‌های رزمی قوای مسلح و فراهم سازی کمک‌های مورد نیاز به نیروهایی که در خط اول مبارزه با دهشت‌افگنی قراردارند از هیچ نو سعی و تلاش دریغ نمی‌کند.
در این نشست همچنان آخرین تحولات نظامی در کشور،‌ راه‌های موثر مبارزه با دهشت‌افگنی و همکاری‌های جهانی و منطقه‌ای برای ریشه‌کن سازی تروریزم مورد بحث قرار گرفت.
در خبرنامه اى که از سوى دفتر شوراى امنيت ملى به پژواک رسيده، آمده است که جنرال ریکاردو مارچیو در اين ديدار گفت که کشورهاى عضو ناتو متعهد است تا با نيروهاى افغانستان در مبارزه و مقابله با تروريزم همکارى و حمايت دومدار نمايد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала