علت افزایش محبوبیت پوتین در غرب+ویدیو

© Sputnik / Aleksey Druzhinin /  مراجعه به بانک تصاویر علت افزایش محبوبیت پوتین در غرب+ویدیو
علت افزایش محبوبیت پوتین در غرب+ویدیو - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رئیس‌جمهور روسیه در کشورهای غربی و در میان نمایندگان دیدگاه‌های مختلف سیاسی از محبوبیت فراوانی برخوردار است.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از Der Standard، ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه در کشوهای غربی از محبوبیت زیادی برخوردار است در میان نمایندگان دیدگاه‌های مختلف سیاسی و احزاب این کشورها این محبوبیت دیده شده است.

جزئیات اشتراک پوتین در مراسم عروسی وزیر خارجه اتریش - اسپوتنیک افغانستان
جزئیات اشتراک پوتین در مراسم عروسی وزیر خارجه اتریش

ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه به ویژه توسط حزب آزادی کشور اتریش "جایگزین برای آلمان" و جبهه ملی در این کشور از محبوبیت فراوانی برخوردار است، رئیس‌جمهور روسیه پیش از ماجرای اتهامات روسیه مبنی بر "دخالت" در انتخابات ریاست‌جمهوری ایالات متحده امریکا که در آن مسکو این موضوع را بار ها و بارها رد کرده است، در بین جمهوریخواهان در امریکا ریتینگ و جایگاهی خوبی داشت. به همین دلیل تعجب‌آور نیست که کارین کناسیل، وزیر امور خارجه اتریش، ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه را در مراسم عروسی خود دعوت کرده است.
این روزنامه اتریشی دلیل اصلی محبوبیت پوتین را در کشورهای غربی سه عامل ذکر کرده است: اول ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه خود را به عنوان حامی ارزش های سنتی، به ویژه ایده های مربوط به حفظ ارزش مردانه‌گی و خانواده نشان می‌دهد.
دوم، پوتین به عنوان مخالف سلطه‌گری کشورها در حوزه‌های اجتماعی، نظامی و اقتصادی می‌باشد، به عنوان مثال او مخالف تبلیغات همجنس‌گرایی و فمینیسم است، او مخالف سلطه‌گری ارز امریکایی در صحنه جهانی است. او معتقد است که لیبرالیسم باید نظم جهانی را تعیین کند.

سوم، شخصیت رئیس‌جمهور روسیه در اروپا تحسین می‌شود، چرا که پوتین یک شخص بسیار خوب دارد، او خودخواه نیست، بلکه نسبتا فروتن است و حس شوخ طبعی دارد. این ویژگی‌هایی استند که علت محبوبیت رئیس‌جمهور روسیه را در غرب افزایش داده است.
ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه در تاریخ 18 اگست سال جاری قبل از سفر خود به آلمان برای دیدار با آنگلا مرکل، صدر اعظم آلمان، در مراسم عروسی کارین کناسیل، وزیر امور خارجه اتریش شرکت نمود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала