برتری لیموزین پوتین بر لیموزین ترامپ اعلام شد

© Sputnik / Russian Presidential Press Office/Sergey Savostyanov/Pool /  مراجعه به بانک تصاویر برتری لیموزین پوتین بر لیموزین ترامپ اعلام شد
برتری لیموزین پوتین بر لیموزین ترامپ اعلام شد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
لیموزین رئیس‌جمهور روسیه درازتر و بزرگتر نسبت به لیموزین رئیس‌جمهور امریکا است. اما البته، این مهم‌ترین فرق میان دو لیموزین نیست.

به گزارش اسپوتنیک، دنیس مانتوروف، وزیر صنعت و تجارت روسیه تفاوت اصلی و یا اساسی لیموزین جدیدی "اوروس" ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه از کادیلاک دونالد ترامپ توضیح داد. یادآوری می‌کنیم که موتر رئیس‌جمهور امریکا که به "هیولا" مشهور است، از دوره ریاست‌جمهوری اوباما به 45 مین رئیس‌جمهور امریکا مانده است.
به هر حال حتی امریکایی‌ها اعتراف می‌کنند که لیموزین جدید "اوروس" ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه درازتر و بزرگتر نسبت به لیموزین دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور امریکا است.

پوتین، پیش از انتخاب لیموزین جدید کارتژ به چه توجه کرد؟ - اسپوتنیک افغانستان
پوتین، پیش از انتخاب لیموزین جدید "کارتژ" به چه توجه کرد؟

با این حال، تفاوت اساسی این دو لیموزین به گفته وزیر صنعت و تجارت روسیه در این نیست واقعیت این است که "هیولا" امریکایی یک موتر سریال نیست (این موتر در ادامهٔ نسخه‌های قبلی نیست) بلکه
براساس یک پلتفرم سنگین تولید شده است. ولی لیموزین پوتین از پروژه "کارتژ" از ابتدا به عنوان یک موتر زرهی سریال ساخته شده است.
مانتوروف گفت: "به طور مثال لیموزین "مرسدس"، بسیار یک موتر زیبا اما این موتر در ابتدا به عنوان یک موتر سبک وزن تولید شده است اگر خواسته شود که این موتر "مرسدس" تبدیل به موتر زرهی چه برسه درازترشود دیگر موتر سریالی نیست. اما لیموزین پوتین یک موتر سریالی است و زیبا و دیزاین مقبول دارد".
رئیس‌جمهور روسیه روز 7 ماه می سال جاری برای اولین بار از لیموزین ساخته شده در چارچوب این پروژه استفاده کرد.
علاوه بر لیموزین پروژه "کارتژ" موترهای مختلف لیموزین سدان، مینی‌ون روی پلت‌فرم واحد برای مقامات درجه یک دولتی روسیه تولید خواهند شد.
برعلاوه لیموزین های حکومتی مارک Aurus در آینده لیموزین های بیزنس-کلاس برای متشبیثین، مینی‌بس ها و جیپ ها نیز ساخته خواهند شد. طوریکه مانتوروف خبر داد، لیموزین ها 140 هزار یورو و بالاتر از آن ارزش خواهند داشت.
آغاز تولید مسلسل کوچک — از 200 تا 230 موتر — در سال 2019 پلان شده، اما در صورت تقاضای بلند ظرفیت های اضافی — در اولیانوفسک در کرانه دریای والگا و جمهوری تاتارستان — بکار گرفته خواهند شد. در عین حال تولید در کارخانه «میرسیدس» در ولایت مسکو نیز آغاز خواهد شد. «دایملیر» میخواهد در این موسسه اعمارشده به مبلغ 300 میلیون یورو در حدود 25 هزار لیموزین E-کلاس و جیپ ها تولید کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала