افزایش راکت‌های کروز امریکا همزمان با توطئه حمله کیمیاوی در سوریه

© AFP 2023 / Christopher Senenkoافزایش راکت‌های کروز امریکا همزمان با توطئه حمله کیمیاوی در سوریه
افزایش راکت‌های کروز امریکا همزمان با توطئه حمله کیمیاوی در سوریه - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
روسیه از افزایش حاملین راکت‌های کروز امریکا در خاور میانه همزمان با توطئه حمله کیمیاوی در سوریه، خبر داده است.

به گزارش اسپوتنیک، جنرال ایگور کوناشنکوف، سخنگوی وزارت دفاع روسیه اعلام نموده است که ایالات متحده امریکا تعداد حاملین راکت‌های کروز را در خاورمیانه افزایش می‌دهد و این مرتبط با آمادگی برای صحنه‌سازی استفاده از سلاح کیمیاوی در ادلب سوریه، می‌باشد.

سخنگوی وزارت دفاع روسیه گفت: "ایالات متحده امریکا به افزایش تعداد حاملین راکت‌های کروز در منطقۀ خاورمیانه ادامه می‌دهد، این با آمادگی توطئه جدید اتهام استفاده از سلاح کیمیاوی، ارتباط دارد".

آمادگی مختصصین خارجی برای صحنه‌سازی حمله کیمیاوی در سوریه - اسپوتنیک افغانستان
آمادگی مختصصین خارجی برای صحنه‌سازی حمله کیمیاوی در سوریه

قبل از این وزارت دفاع روسیه از رسیدن متخصصین خارجی و آمادگی آنها برای صحنه‌سازی "حمله کیمیاوی" در منطقه کفر زیتا در ولایت ادلب سوریه، خبر داده بود.

جنرال ایگور کوناشنکوف، سخنگوی وزارت دفاع روسیه دیروز یکشنبه (26 اگست) اعلام نمود که براساس اطلاعات باشندگان ولایت ادلب به مرکز روسی آشتی طرف‌های درگیر در سوریه، متخصصین خارجی (انگلیسی‌زبان) برای صحنه‌سازی "حمله کیمیاوی" با استفاده از راکت‌های پُرشده از کلر، به منطقه جنوب این ولایت رسیده اند.

سخنگوی وزارت دفاع روسیه گفت: "قرار است حمله راکت‌های پُرشده از مواد سمی در جریان دو روز آینده از راکت‌اندازها به منطقه مسکونی کفر زیتا که در شش کیلومتری جنوب هابیت موقعیت دارد، صورت بگیرد".

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала