آبراموویچ چلسی را می‌فروشد

© AP Photo / Kirsty Wigglesworthآبراموویچ چلسی را می‌فروشد
آبراموویچ چلسی را می‌فروشد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مالک باشگاه فوتبال چلسی قصد دارد این باشگاه را به‌فروش برساند گفته شده است که این سرمایه‌دار روسی در مورد فروش این باشگاه "چلسی" به بانک سرمایه‌گذاری (Raine Group) مراجعه کرده است.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از Sunday Times، آمده است که رومن آبراموویچ، تجار روسی و مالک باشگاه فوتبال چلسی، به بانک سرمایه‌گذاری (Raine Group) مراجعه نموده است تا این باشگاه را به‌فروش برساند.
این منبع می‌گوید که باشگاه چلسی اعلام کرده است که این باشگاه فروشی نیست و مالک آن در باره فروش این باشگاه حتی فکر هم نکرده است. این منبع گفته است که نماینده مالک این باشگاه از توضیح جزئیات بیشر در مورد فروش این باشگاه خود داری کرده است. و این خبر را گمانه‌زنی‌های بازار نامیده است.

در اویل ماه جون Daily Mail گزارش داد که میلیاردر انگلیسی جیم راتکلیف برای خرید این باشگاه به رومن آبراموویچ پیشنهاد 2 میلیارد پوند (2.2 میلیارد دالر) را داده بود که بعداً معلوم شد که این تجار روسی پیشنهاد وی را رد کرده است.
چلسی، ادعاهای مطرح شده درباره‌ی فروش این باشگاه را تکذیب می‌کند. ادعایی که توسط صفحه‌ی اقتصادی روزنامه‌ی Sunday Times مطرح شده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала