حمله داعش به نیروهای دولتی سوریه

© Sputnik / Mikhail Voskresenskiy /  مراجعه به بانک تصاویر حمله داعش به نیروهای دولتی سوریه
حمله داعش به نیروهای دولتی سوریه - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
در حمله جنگجویان داعش به یک پوسته نیروهای دولتی سوریه در ولایت سویداء دستکم ۴۰ نظامی کشته و زخمی شده‌اند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از Al-Masdar، یک حمله کننده انتحاری موتر مملو از مواد انفجاری خود را در نزدیکی پوسته نیروهای دولتی سوریه در ولایت سویداء این کشور منفجر نمود. در نتیجه این حادثه دستکم ۴۰ سرباز سوریایی کشته و زخمی شده اند.

پس از این حمله جنگجویان داعش تلاش کردند تا حلقه محاصره تل الصفا را بشکنند، که با جواب کوبنده‌ی نیروهای امنیتی روبرو شدند.

در حال حاضر جنگ در منطقه خیربت الخوائی و در نزدیکی قریه کبرشیخ ادامه دارد. تروریست ها همچنین در صدد بازگرداندن کنترول بر ارتفاعات استراتیژیک تل القانم، جایی که آخرین پایگاه داعش در جنوب شرق سوریه قرار دارد، هستند.

گفتنی است چندی پیش. بریت مک گیرک، نماینده ویژه رئیس جمهور ایالات متحده در ائتلاف بین‌المللی علیه داعش به خبرنگاران گفت که هدف حضور نظامی امریکا در سوریه نابودی کامل داعش میباشد و ایالات متحده برای انجام مرحله نهایی عملیات نظامی علیه گروه تروریستی داعش در سوریه آمادگی میگیرد.

یادآوری میکنیم، گروه تروریستی «دولت اسلامی» (داعش) در سال ۲۰۱۴ با تصرف شهرهای بزرگی در سوریه و عراق، از جمله رقه و موصل ادعای "خلافت" کرد. در همان سال امریکا و متحدین اش عملیات مشترک نظامی علیه این گروه تروریستی در خاک سوریه و عراق را آغاز کردند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала