فرود طیار نظامی برای اولین بار به روی جاده در روسیه+ویدیو

© Sputnik / Georgiy Zimarev /  مراجعه به بانک تصاویر فرود طیار نظامی برای اولین بار به روی جاده در روسیه+ویدیو
فرود طیار نظامی برای اولین بار به روی جاده در روسیه+ویدیو - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
طیاره حمل‌و‌نقل نظامی An-26، روسی برای اولین بار در تاریخ مدرن روسیه به‌ روی جادۀ در اطرف شهر خاباروفسک فرود آمد.

به گزارش اسپوتنیک، جنرال الکسی کوزمینکوف، رئیس‌ ستاد تدارک حمل‌و نقل نیروهای مسلح روسیه گفته است که برای اولین بار در تاریخ مدرن کشور، طیاره حمل‌و نقل نظامی آنتونوف-26 به‌ روی جاده در اطرف شهر خاباروفسک فرود آمد.
طیاره آنتونوف-26 و همچنان چهار جنگنده سوخو 25 در روزهای پنجشنبه در جاده شهر خاباروفسک منطقه کامسامولسک بر آمور برای اولین بار در چارچوب آموزش‌های ویژه بخش‌ تدارکات که از تاریخ 20 الی 25 اگست برگزار می‌شود فرود آمدند. در این تمرینات حدود 36 هزار پرسونل و 3.4هزار واحدهای تجهیزات نظامی حضور دارند.

کوزمینکوف گفت: "هدف از این تمرینات طیاره حمل و نقل انتقال مهمات، غذا و همچنان زخمی‌ها در جریان جنگ است که نشست طیاره ها و جنگنده‌ها به روی جاده ها کاریست بسیار دشوار، و در تاریخ مدرن روسیه این اولین باریست که پیلوت‌های ما به روی جاده‌ها فرود می‌کنند. این تمرینات بسیار جدی است و بخش از تجربه‌ها را پیلوت‌ها ما در جریان جنگ در سوریه به دست‌آورده اند".
بخش مرحله چهارم تمرینات تدارکات به تاریخ 25 اگست در این شهر (خاباروفسک) تکمیل می‌شود و در مرحله پنجم ما تمرینات خود را در بایکال انجام خواهیم داد. ارزیابی نتایج این تمرینات به دسترس وزیر دفاع ملی روسیه قرار می‌گیرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала