Agencia de noticias Sputnik - اسپوتنیک افغانستان
چندرسانه ای
چندرسانه ای - گزارش تصویری، کاریکاتور و داده نمای در موضوعات مختلف را در بخش چندرسانه ای خبرگزاری اسپوتنیک مولتی میدیا ببینید

پدر فرشته نجات پسرش شد + وئدیو

© REUTERS / Danish Siddiqui پدر فرشته نجات برای پسر
پدر فرشته نجات برای پسر - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
در چین، یک پدر از پنجره طبقه هفتم در حالیکه پسرش نزدیک بود که از طبقه ششم به زمین صعود کند، نجات داد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از دیلی میل، مردی در چین از پنجره طبقه هفتم یک ساختمان برای نجات پسر خود که بین پنجره های طبقه پایین تر گیر کرده بود، پائین شد.
این حادثه در شهر فوشان، ولایت گوانگدونگ رخ داد. پسر هفت ساله که تنها در خانه بود، با شنیدن سر و صدا از اتاق نشیمن در حالت نیمه بیدار به این نتیجه رسید که دزدان وارد خانه آنها شده اند و در تلاش برای فرار از آنها، پنجره را باز کرده و از پنجره به پایین می‌آید.بعد از این اقدام کودک، مادر وی که برای گرفتن خواهر کودک بیرون از خانه رفته بود باز‌می‌گردد. به محض اینکه زن پسر خود را بیرون از پنجره می‎بیند به همسر و امدادگران خبر می‌دهد. همسر وی نیز بعد از 10 دقیقه از سرکار خود را به خانه میرساند بی‌درنگ اقدام به نجات کودک می‌کند.
کارکنان اطفائیه با رسیدن به محل، طنابی را برای مرد می‌اندازند. او پسر خود را به طناب گره زد و امدادگران کودک را از پنجره بیرون می کشند و بلافاصله برای نجات مرد نیز اقدام می کنند. کارکنان اطفائیه شجاعت این مرد را تحسین کرده ولی متذکر شدند که وی باید منتظر امدادگران می‌ماند و زندگی خود را به خطر نمی انداخت.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала