کشف موجود عجیب در روسیه+ویدئو

© Photo / YouTube/ Telegraphکشف موجود عجیب در روسیه+ویدئو
کشف موجود عجیب در روسیه+ویدئو - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
در روسیه یک موجود عجیب شبیه نهنگ؛ اما مودار پیدا شده است.

به گزارش اسپوتنیک؛ یک تن از ساکنان محل در کامچاتکی روسیه به نام سوتلانا؛ روی ریگ های نزدیکی ساحل یک موجود عجیب خاکستری رنگ غول پیکر را پیدا کرد.
این موجود یا چیز اسرارآمیز دم و چندین اندام طولانی دارد. سوتلانا عکس هایی از کشف خود را در فیس بوک منتشر کرد. وی نوشت: "شاید، این نوعی از موجودات باستانی است. من امیدوارم دانشمندان بتوانند به این حیوات نگاه کنند. شاید، اقیانوس برای ما یک رمز و راز فرستاده است". 

کاربران فیس بوک تصور می کردند که آنچه که سوتلانا پیدا کرده بود، یک globster (جرمی ناشناخته که در تمامی سواحل جهان یافت می شود).
این موجود عجیب که اقیانوس گاهی اوقات به درون ساحل می اندازد، globsters نامیده می شود. اغلب این موجودات بقایای نیمه پوسیده از نهنگ ها یا کوسه ها هستند و به دلیل این که مدت زمان طولانی در آب سپری نموده اند، چنین اشکال عجیب و غریبی را به خود می گیرند. 

توجه به کار میکروارگانیسم های دریایی، گلوبسترها ممکن است استخوان ، دندان ، چشم ، چروک نداشته باشند. ظاهر آنها از قرن نوزدهم در سواحل دریاها ثبت شده است و آنها را معمولا برای هیولاهای دریایی اشتباه می گیرند. گلوبستر ها هنوز ناشناخته اند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала