آتش زدن و شکستن آیفون، پاسخ ترک‌ها به تحریم امریکا+ویدیو

© REUTERS / Umit Bektasآتش زدن و شکستن آیفون، پاسخ ترک‌ها به تحریم امریکا+ویدیو
آتش زدن و شکستن آیفون، پاسخ ترک‌ها به تحریم امریکا+ویدیو - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
هر چند ترکیه این روزها از لحاظ اقتصادی بواسطه فشارهای امریکا حال و روز چندان مساعدی ندارد اما واکنش مردم این کشور به اقدامات واشنگتن حکایت از اتحاد ملی آنها دارد.

به گزارش اسپوتنیک، ترکیه این روزها از لحاظ اقتصادی بواسطه فشارهای امریکا حال و روز چندان مساعد ندارد، مردم ترکیه در واکنش به شدت گرفتن اختلافات میان انقره و واشنگتن و درخواست مستقیم رجب طیب اردوغان، رئیس‌جمهور ترکیه از مردم کشورش برای حمایت از لیر و مقابله با توطئه اقتصادی امریکا، این بار یکی از محصولات برقی امریکایی را (آیفون) را شکسته و آتش می‌زنند.

فلم‌های در شبکه های مجازی به انتشار رسیده است که واکنش مردم این کشور رابه اقدامات واشنگتن حکایت از اتحاد ملی آنها دارد می‌کند، مردم با آتش زدن و شکستن گوشی‌های هوشمند آیفون که محصولات امریکایی است نشان می‌دهند که با هم اتحاد ملی دارند.
یادآوری می‌کینم که آتش زدن دالر، تشکیل صف های طولانی در مقابل صرافی های برای تبدیل دالر به لیر، فروش طلا، بایکوت کالاهای امریکایی و در آخر شکستن گوشی های همراه آیفون تصاویری استند که در روزهای اخیر مردم ترکیه آن ها را به نمایش گذاشته اند.
این رفتار مردم ترکیه در واکنش به شدت گرفتن اختلافات میان انقره و واشنگتن و درخواست مستقیم رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه از مردم کشورش برای حمایت از لیر و مقابله با توطئه اقتصادی آمریکا انجام می شود.

قابل ذکر است که روابط ترکیه و امریکا به دلیل تصمیم دونالد ترامپ، رئیس جمهور امریکا مبنی بر افزایش حقوق گمرکی واردات فولاد و آلومینیوم از ترکیه که منجر به افت شدید لیر شد و همچنین دستگیری اندرو برانسون، کشیش امریکایی توسط پلیس ترکیه تیره گردیده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала