فکاهی سکسی، مصروفیت کمیشنران کمیسیون انتخابات در یک روز کاری+عکس

© Photo / Independent Election Commission of Afghanistan / Independent Election Commission of Afghanistanفکاهی سکسی، مصروفیت کمیشنران کمیسیون انتخابات در یک روز کاری+عکس
فکاهی سکسی، مصروفیت کمیشنران کمیسیون انتخابات در یک روز کاری+عکس - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
اسناد و مدارکی دست یافته که نشان ‌می‌دهد، کمیشنران کمیسیون مستقل انتخابات در هنگام یک پروسه مهم کاری‌شان، مصروف پست کردن فکاهی‌های غیراخلاقی در چت گروپ شان استند.

به گزارش اسپوتنیک خبرگزاری رصد به اسناد و مدارکی دست یافته که نشان می‌دهد، کمیشنران کمیسیون مستقل انتخابات در هنگام یک پروسه مهم کاری‌شان، مصروف پست کردن فکاهی‌های غیراخلاقی در چت گروپ شان استند.
در این چت گروپ، شماری از روسای کمیسیون، اعضای دارلانشا و کمیشنران کمیسیون، عضو استند و مسایل کارشان را با هم شریک ‌می‌کنند.
عبدالقادر قریشی یکی از کمیشنران این کمیسیون، یک فکاهی غیراخلاقی را در چت گروپ اعضای ارشد کمیسیون
پست کرده که کاملاً غیراخلاقی و سکسی است.
در واکنش به این فکاهی غیراخلاقی، معاذالله دولتی، دیگر کمیشنر کمیسیون گفته است: "خیر است اشتباه می‌شود. ما نخوانده‌ایم".

ملیحه حسن دیگر کمیشنر این کمیسیون نیز در این چت گروپ، به پست غیراخلاقی آقای قریشی واکنش نشان داده و گفته است: "متاسفم توقع چنین شوخی‌های زننده‌ای از برادران ندارم".
در چت گروپ کمیسیون مستقل انتخابات، علاوه بر خانم‌های که کمیشنر استند، شماری دیگر از دختران و زنان کارمند این کمیسیون عضویت داردند.
عبدالقادر قریشی بارها در این گروپ، گفته استکه این فکاهی را اشتباهی پست کرده است.
مصروفیت‌های این چنینی در زمان که یک پروسه مهم انتخاباتی در حال جریان است، می‌تواند جالب و قابل توجه باشد.
کمیسیون مستقل انتخابات امروز یکشنبه 21 اسد، در حضور رسانه‌ها، جامعه مدنی، ناظران انتخاباتی، نمایندگان احزاب سیاسی و شماری از نامزدان، پروسه چگونگی قرار گرفتن نام نامزدان در روق رای‌دهی بر اساس قرعه را انجام می‌دهد.
پست‌های این چنینی در گروپ‌های کاری کارمندان دولتی، پیش از این نیز خبرساز شده و عمومی شدن محتویات چت گروپ کارمندان اداره امور، باعث جنجالی زیرنام "مخکشیزم" شد که دوسیه آن به نهادهای عدلی و قضایی محول گردید.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала