کابل میزبان رقابت دوستانه‌ی فوتبال میان افغانستان و فلسطین می‌شود

© Photo / Afghanistan Football Federation / Afghanistan Football Federationکابل میزبان رقابت دوستانه‌ی فوتبال میان افغانستان و فلسطین می‌شود
کابل میزبان رقابت دوستانه‌ی فوتبال میان افغانستان و فلسطین می‌شود - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
قرار است ملی پوشان فوتبال کشور در شب ۲۸ اسد، شب استرداد استقلال افغانستان از تیم ملی فوتبال فلسطین در کابل میزبانی کند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از آریانا نیوز، نقاشی بازیکنان تیم ملی فوتبال کشور روی دیوارهای فدراسیون ملی فوتبال، نشان دهنده آمادگی ها برای دیدار حساس تیم ملی فوتبال افغانستان برابر فلسطین است.
در حالیکه تا هشت روز دیگر از نود و نهمین سالگرد استرداد استقلال افغانستان گرامی‌داشت می‌شود شام گاه آنروز کابل میزبان بزرگترین رقابت دوستانه فوتبال از صلح خواهد بود.
مصطفی مهرزاد، مدیر تیم ملی فوتبال افغانستان گفت: "تمام آماده گی ها برای این بازی انجام شده است. ما از ماه ها پیش به دعوت بازیکنان پرداختیم که بازیکنانی زیادی آماده گی خود شان را اعلام کردند و خوشحال هم بودند که بعد از مدت ها در کشور خود شان پیشروی مردم عزیز کشور ما فوتبال بازی بکنند".

گفته می‌شود این دیدار را حسن اکرمی داور ایرانی در کنار سه کمک داور افغان‌اش قضاوت خواهد کرد.
سید علی کاظمی، سخنگوی فدراسیون فوتبال کشور گفت: "کمیشنر بازی آقای مومنی از ایران است و همچنان داور وسط که قرار است از ایران برای حضور در این مسابقه از ایران تشریف بیاورد".
هرچند سفر بازیکنان تیم ملی فوتبال کشور که در لیگ های اروپایی بازی می‌کنند، به افغانستان آغاز نشده اما گفته می‌شود تا چهار روز دیگر آن ملی پوشان به کابل خواهند آمد و تمرینات خود را در ورزشگاه که ظرفیت میزبانی هشت هزار نفر را دارد، آغاز کنند.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала