روسیه تحریمات جدید امریکا را بدون جواب نخواهد گذاشت

© AP Photo / Dmitry Lovetskyروسیه تحریمات جدید امریکا را بدون جواب نخواهد گذاشت
روسیه تحریمات جدید امریکا را بدون جواب نخواهد گذاشت - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
وزارت امور خارجه روسیه در واکنش به وضع تحریمات جدید امریکا علیه این کشور در پیوند با قضیه مسمومیت اسکریپال در بریتانیا اظهار داشت که مسکو به این اقدامات غیردوستانه واشنگتن جواب خواهد داد.

به گزارش اسپوتنیک، ماریا زاخارووا، سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه اظهار داشت که مسکو را بطور مستقیم متهم به استفاده از ماده سمی فلج کننده اعصاب در شهر سالزبری بریتانیا میکنند، در حالی که لندن تا هنوز هیچ ثبوتی که دخیل بودن روسیه را در قضیه مسمومیت سرگئی اسکریپال و دخترش یولیا در بریتانیا را ثابت بسازد، ارائه نکرده است.

خانم زاخارووا: «آنها با استفاده از حقایق نادرست و دروغ تلاش دارند این موضوع مفید برای خود را گرم نگه دارند تا بتوانند آن را به عنوان ابزاری برای شیطانی نشان دادن روسیه بکار ببرند.»

وی افزود که مسکو به این اقدامات غیردوستانه واشنگتن جواب بلمثل خواهد داد. 

وضع تحریمات جدید امریکا علیه روسیه - اسپوتنیک افغانستان
وضع تحریمات جدید امریکا علیه روسیه

قابل یادآوری است، شب گذشته وزارت امور خارجه امریکا ضمن متهم نمودن مسکو به دخیل بودن در قضیه مسمومیت سرگئی اسکریپال و دخترش یولیا در بریتانیا از اعمال تحریمات جدید علیه روسیه خبر داد. 

به گفته وزارت امور خارجه امریکا تحریمات جدید واشنگتن علیه مسکو ۲۲ اگست سال روان اعلام خواهند شد.

به تاریخ ۴ مارچ در شهر سالزبری بریتانیا سرگئی اسکریپال، جاسوس بریتانیایی و دخترش یولیا، مسموم شدند. لندن ادعا دارد که در مسموم شدن اسکریپال حكومت روسيه دخیل است. روسیه این موضوع را قاطعانه رد میکند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала