مفقودی یازده کودک و بازداشت 5 مرد در امریکا

© AFP 2023 / Christophe Simon مفقودی یازده کودک در امریکا
مفقودی یازده کودک در امریکا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
در جریان عملیات پولیس در منطقه ای دورافتاده و بیابانی ایالت نیومکسیکو امریکا یازده کودک گرسنه پیدا شدند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از بی بی سی، پولیس اعلام کرد که این کودکان یک تا 15 ساله و حین پیداشدن، کفشی به پا نداشتند و با لباس های مندرس همچون آوارگان جهان سومی به نظر می آمدند.

مفقودی اطفال مهاجر ین در سویدن - اسپوتنیک افغانستان
مفقودی اطفال مهاجرین در سویدن
پولیس یادآور شد که پنج مرد بزرگسال که دو تن از آنها مسلح بودند، از این بایت بازداشت شده اند. عملیات جستجوی پولیس پس از دریافت پیام مبنی بر گرسنه بودن کودکان و نیاز آنها به آب و غذا آغاز شد.
هنوز مشخص نیست که این گروه از کودکان چطور از محوطه ای در منطقه «آمالیا» در نزدیکی سرحد ایالت نیومکسیکو با کلورادو مفقود شدند.
پولیس این محوطه را سرپناهی ساخته شده از پلاستیک و بدون آب و برق توصیف کرده است. یک مقام پولیس گفت که کودکان نگهداری شده در این محوطه، گرسنه، تشنه و چرک و کثیف بودند.
براساس اعلام پولیس، آب تازه آشامیدنی در محوطه نیست و تنها مواد غذایی موجود در آن، مقدار کمی سیب زمینی و یک بوجی برنج بود.
دو فرد مسلحی که در صحنه عملیات بازداشت شدند، به چند فقره موارد سواستفاده از کودکان متهم شده اند. همچنین سه زن که گمان می رود مادران کودکان هستند، بازداشت و سپس آزاد گردیدند.
یازده کودک نجات یافته تحت مراقبت سرویس های اجتماعی محلی قرار گرفته اند. پولیس اعلام کرد که پیش از این از وجود چنین محوطه ای مطلع بوده اما منتظر صدور حکم تجسس برای ورود به این محوطه بوده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала