پیوستن ۲۶ کشتی جدید جنگی به نیروهای بحری روسیه

© Sputnik / Alexander Galperin /  مراجعه به بانک تصاویر پیوستن ۲۶ کشتی جدید جنگی به نیروهای بحری روسیه
پیوستن ۲۶ کشتی جدید جنگی به نیروهای بحری روسیه - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه اعلام کرده است که در سال جاری نیروهای بحری روسیه ۲۶ کشتی جدید جنگی بدست خواهند آورد.

به گزارش اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه در جریان مراسم تجلیل از روز نیروهای نظامی — بحری روسیه در شهر سنت پیترزبورگ گفت:‌ "بصورت کل در سال ۲۰۱۸ نیروهای بحری روسیه باید ۲۶ کشتی جدید، به شمول چهار کشتی مجهز با مجموعه راکتی "کالیبر"، بدست آورد".

ولادیمیر پوتین همچنان خاطر نشان ساخت که از آغاز سال جاری، به نیروهای بحری روسیه چهار کشتی جدید جنگی، یک قایق، و سه کشتی حمایوی، افزوده شده است.

رئیس جمهور روسیه با تشکر از کار و زحمات، کارمندان بخش کشتی‌سازی روسیه گفت که علاوه بر ساختن کشتی‌های جدید و مدرن، زیرساخت‌های نیروهای بحری روسیه نیز مطابق با مدرن‌ترین الزامات، توسعه یافته است.

امروز یکشنبه، ۲۹ جولای، از روز نیروهای نظامی — بحری روسیه با حضور ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه در شهر سنت پیترزبورگ تجلیل به‌عمل آمد.

ولادیمیر پوتین برای دیدار از ۱۲ کشتی جنگی که به‌دلیل اندازه بزرگ شان نتوانستند وارد آب‌های نوا شوند، با استفاده از هلیکوپتر و سپس با قایق این کشتی‌ها را دور زد و نظامیان بحری که خدمهٔ این کشتی‌ها اند را استقبال کرد.

در رژه اصلی به مناسب روز نیروهای نظامی — بحری روسیه که همزمان در شهر سنت پیترزبورگ و شهر کرونشتات روسیه برگزار می‌شود، ۴۱ کشتی جنگی و بیشتر از چهار هزار نیروی بحری اشتراک می‌ورزند. بر فراز این رژه، ده‌ها جنگنده، بمب‌افکن، طیاره‌های تهاجمی و هلیکوپترها به پرواز آمدند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала