کشتی جنگی روسی با قدرتمندترین تسلیحات نامبرده شد

عضو شوید
رسانه های غربی کشتی جنگی " لیدر" روسیه را معرفی نمودند که با مدرنترین تسلیحات مجهز خواهد بود

به گزارش اسپوتنیک، به نقل از Military Watch کشتی جنگی پروژه "لیدر" پروژه 23560، مهم ترین کشتی جنگی مسلح در جهان " خواهد شد. این کشتی قادر به رقابت با هرگونه دشمن بالقوه است.
براساس گزارش این نشریه، ویژگی های پیشرفته "لیدر" فراتر از پارامترهای تقریبا تمام کشتی های موجود است.
برنامه ریزی ها برای تجهیز این کشتی جنگی باسیستم های راکتی، مشابه سلاح های ضد کشتی چینی 055، وجود دارد اما این کشتی در مقایسه با کشتی های چین مدرنتر است
شایان ذکر است که کشتی های « لیدر» بزرگتر از کشتی های اتمی امریکایی دوران « جنگ سرد» است. حجم آب آنها 14 هزار تن است.  

تسلیحات استثنایی روسیه که امریکایان را می ترسانند - اسپوتنیک افغانستان
تسلیحات استثنایی روسیه که امریکایان را می ترسانند

هدف ورود نیروی دریایی روسیه به اقیانوس ها با شرکت کشتی های پیشرفته طرح 23560 "لیدر" تحقق خواهد یافت. ساخت آنها در برنامه دولتی تسلیحات روسیه در دوره سال های 2018 تا 2025 در نظر گرفته شده است. قرار است این کشتی جنگی به راکت های کالیبر، سیستم راکتی هوایی اس 500، سلاح توپخانه ای اونیورسال 130 میلی متری А-192 و اژدرافکن های "پاکت ـ ان کا" مسلح باشد. این کشتی دارای موتور اتمی خواهد بود.
علاوه بر این، کشتی ممکن است با سیستم راکتی پانتسیر اس-1، ، راکت های هوائی S-350 که مخصوص نیروهای دریایی ارتقا یافته است، مجهز شود. به نظر نویسنده، چنین تجهیزاتی "اهمیت تعیین کننده" در مقابله با تهدیدات نظامی مدرن در دریا داشته و موفقیت جنگنده های حامل را تضمین خواهد کرد.
پیشتر، ولادیمیر پوتین رئیس‌جمهور روسیه در پیام سالانه خود به پارلمان روسیه در اول ماه مارچ خبر از ایجاد سیستم راکتی "آوانگارد" روسیه با قابلیت پرواز در لایه‌های متراکم جو با سرعت بیش از 20 برابر سرعت صوت را داد.
ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه گفت که روسیه راکت‌های بالستیک جدید و نیرومندی را ساخته که سیستم‌های دفاعی قادر به مقابله با آنها نیستند و استفاده از سیستم‌های دفاع ضد راکتی در برابر آنها بیهوده است.
آوانگارد، جدیدترین سلاح هایپرسونیک روسیه است که می‌تواند به آسانی از سپر راکتی امریکا عبور کند، آوانگارد تا سال 2020 فعال شده و به حالت آماده باش نظامی در خواهد آمد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала