تخریب ستاره یادبود دونالد ترامپ در هالیوود+ویدیو، عکس

© AFP 2023 / Mark Ralstonتخریب ستاره یادبود دونالد ترامپ در هالیوود+ویدیو، عکس
تخریب ستاره یادبود دونالد ترامپ در هالیوود+ویدیو، عکس - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ستاره مربوط به دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور امریکا در جاده مشاهیر هالیوود تخریب روز چهارشنبه 25 جولای تخریب شد.

به گزارش اسپوتنیک، ستاره مربوط به رئیس‌جمهور ایالات متحده امریکا (دونالد ترامپ) توسط فرد ناشناس در جاده مشاهیر هالیوود تخریب شده است.
جاناتان کنزالز، خبرنگار NBC لس آنجلس در توییتر خود گزارش داد، ستاره دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور امریکا در جاده مشاهیر هالیوود، روز چهارشنبه 25 جولای تخریب شده است.

شاهدان عینی و پولیس گفته اند که یک مرد ناشناس با یک روکش گیتار داخل این جاده شده و یک کلنگ را از روکش گیتار بیرون کشیده و شروع به تخریب نمودن ستاره مربوط به ترامپ می‌کند. سپس این فرد با پولیس تماس گرفته و از محل حادثه خارج می‌شود. بعداً مشخص شد که این مرد خود را تسلیم پولیس نموده است.

کنزالز خبرنگار NBC با ذکر این که خراب‌کارها بار ها و بار ها ستاره یادبود دونالد ترامپ را تخریب نموده اند، اما هرگز به تخریب کامل آن نرسیده اند. این خبرنگار همچنان عکس‌هایی از این رویداد را در صفحه توییتر خود منتشر کرده است.
پیش از این در اکتوبر سال 2016 میلادی یک شهروند از لس آنجلس ستاره مربوط به رئیس‌جمهور فعلی امریکا را با یک چکش تخریب نموده بود.
ستاره مربوط به ترامپ در نزدیکی سینمای دالبی در سال 2007 میلادی به قدردانی از کارهای وی در نمایش تلویزیونی The Apprentice نصب شده است.
گفتنی است در پیاده روی این جاده مشهور در بلوار هالیوود در لس آنجلس، بیش از 2500 ستاره مربوط به افراد مشهور مختلف وجود دارد و هر ساله حدود 10 میلیون گردشگر از آن بازدید می‌کنند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала