شاهزادگان انگلیس حاضر به دیدار ترامپ نشدند

© AFP 2023 / Matt Dunhamشاهزادگان انگلیس حاضر به دیدار ترامپ نشدند
شاهزادگان انگلیس حاضر به دیدار ترامپ نشدند - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
در سفر «دونالد ترامپ» رئیس جمهور امریکا به انگلستان، شاهزادگان چارلز و ویلیامز حاضر به دیدار با او نشدند و به همین جهت، ملکه به تنهایی به استقبال ترامپ رفت.

به گزارش اسپوتنیک، به نقل از روزنامه ساندی Times در جریان دیدار اخیر ترامپ از لندن که طی دو روز گذشته انجام شد، دو تن از شاهزادگان بلندپایه خانواده سلطنتی، دیدار با ترامپ را رد کردند.
براساس این گزارش، شاهزاده چارلز که عنوان ولیعهدی خانواده سلطنتی دارد و فرزند بزرگ او شاهزاده ویلیامز که بطور معمول در دیدارهای رسمی و سیاسی، ملکه انگلیس را همراهی می‌کنند، در جریان دیدار کوتاه ترامپ با ملکه، او را همراهی نکرده و ترجیح داده‌اند که با ترامپ دیدار نکنند. 

بی‌احترامی ترامپ به ملکه انگلیس + ویدئو و عکس - اسپوتنیک افغانستان
بی‌احترامی ترامپ به ملکه انگلیس + ویدئو و عکس

روز جمعه همزمان با دیدار چند ساعته ترامپ و ملکه انگلیس، کاخ باکینگهام و دفتر نخست وزیری این کشور با انتشار بیانیه‌ای گفته بودند که دیدار ترامپ با ملکه یک دیدار رسمی و سیاسی نیست و این دیدار تنها با هدف خوشامدگویی ملکه الیزابت به ترامپ و همسرش در جریان سفر به لندن صورت می‌گیرد.
در سفر اخیر ترامپ به لندن، ملکه انگیس، رئیس جمهور امریکا و همسر او را به صرف یک چای و عصرانه دعوت کرده بود.
از جمله مواردی که در این دیدار مورد توجه قرار گرفت، قدم زدن ترامپ جلوتر از ملکه بود که این اقدام در رسانه‌های انگلیسی به بی‌احترامی تعبیر شد.
سفر اخیر ترامپ به لندن با موجی از اعتراضات گسترده و کم سابقه همراه بود و معترضان طی دو روز در خیابان‌های لندن خواستار لغو دیدار نخست وزیر انگلیس و رئیس جمهور آمریکا شده بودند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала