هواداران انگلیس در جام جهانی ورشکست شدند+ویدئو

CC0 / / هواداران انگلیس در جام جهانی ورشکست شدند+ویدئو
هواداران انگلیس در جام جهانی ورشکست شدند+ویدئو - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
با وجود بهای بلند تکت هواپیا؛ شمار زیادی از هواداران فوتبال انگلیس قصد دارند برای حمایت از تیم ملی خود عازم روسیه شوند.

به گزارش اسپوتنیک، به نقل از Daily Mailبیش از ده هزار نفر از هواداران انگلیس تصمیم گرذفته اند جهت تشویق تیم فوتبال کشور شان که در مسابقه نیمه نهایی جام جهانی 2018 با تیم ملی کرواسیا بازی خواهد کرد به روسیه بیایند.
هواداران در آستانه مسابقه مرحله نیمه نهایی تمام بلیط های هواپیما پرواز مستقیم به مسکو را خریده اند که قیمت آن ها از 1200 پوند استرلینگ شروع می شود. بلیط استادیوم هم باقی نمانده است. قیمت بلیط استادیوم برای تماشای مسابقه از 1500 تا 11 هزار پوند استرلینگ به فروش رفته است. 

یکی از هواداران انگلیسی فوتبال گفت:" ما از سفر به مسکو خیلی خوشحالیم، زیرا تصورهم را نمی کردیم که تیم انگلیس به مرحله نیمه نهایی برسد. امیدوارم تا آخر جام جهانی اینجا بمانیم. اگر تیم ما ببازد به خانه برمی گردیم. برای ساعت 6 صبح بلیط برگشت بوک کرده ام."
بعضی از هواداران مجبور می شوند با استفاده از پرواز های غیر مستقیم به مسکو بیایند. طولانی ترین پرواز از هلسینکی، لیسبون و کییف است که تقریبا یک روز طول می کشد.
قابل یادآوری است، مسابقات جام جهانی فوتبال از روز 14 جون آغاز شده تا 15 جولای 2018 در 12 استادیوم در 11 شهر روسیه از جمله مسکو، کالینینگراد، سن پترزبورگ، ولگاگراد، کازان، نیژنی نووگورود، سامارا، سارانسک، روستوف نا دونو، سوچی و یکاترینبورگ ادامه دارد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала