روسیه جای قهرمانان نیست! اسپانیا 1(3)- روسیه 1(4)

© Sputnik / Anton Denisov /  مراجعه به بانک تصاویر روسیه جای قهرمانان نیست! اسپانیا 1(3)- روسیه 1(4)
روسیه جای قهرمانان نیست! اسپانیا 1(3)- روسیه 1(4) - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ملی پوشان روسیه کار بزرگی رقم زدند و توانستند پس از تساوی یک بر یک در 120 دقیقه برابر اسپانیا، در ضربات پنالتی به پیروزی برسند.

هوادارن تیم ملی فوتبال روسیه با پیروزی در مسابقه مرحله گروهی جام جهانی میان تیم‌های ملی فوتبال روسیه و مصر در جاده‌های مسکو از این پیروزی جشن گرفته اند - اسپوتنیک افغانستان
هواداران روسیه پیروزی تیم ملی فوتبال روسیه را جشن گرفتند
به گزارش اسپوتنیک، تیم فوتبال ملی روسیه در سری ضربات پنالتی تیم اسپانیا را شکست داد و برای نخستین بار در تاریخ به مرحله نیمه نهایی جام جهانی رسید.

شرح گل

اسپانیا 1 — روسیه 0 (دقیقه 11: گل به خودی سرگئی ایگناشویچ):  خطایی که روی ناچو اعلام شده بود را آسنسیو با ارسال پای چپ از روی ضربه آزاد سمت راست زمین به محوطه 6 قدم فرستاد ولی توپ به پشت پای ایگناشویچ که در حال مهار راموس بود، برخورد کرد و وارد دروازه روسیه شد تا اسپانیا با یک گل به خودی پیش بیافتد.

روسیه 1 — اسپانیا 1 (دقیقه 42: آرتم ژیوبا):  پنالتی اعلام شده به سود روسیه را ژیوبا خلاف جهت دخیا به سمت راست دروازه اسپانیا زد تا گل تساوی تیمش را در بهترین زمان به ثمر رساند.

ضربات پنالتی

اسپانیا 1 — روسیه 0: اینیستا خلاف جهت آکنیف توپ را به سمت راست دروازه زد و گل اول اسپانیا را در ضربات پنالتی به ثمر رساند.
اسپانیا 1 — روسیه 1: اسمولوف توپ را به سمت چپ دروازه زد ولی با وجود اینکه توپ به نوک انگشتان دخیا برخورد کرد ولی تبدیل به گل شد.

اسپانیا 2 — روسیه 1شوت پیکه بعد از برخورد به تیرک عمودی دروازه و خلاف جهت آکنیف وارد دروازه شد.

اسپانیا 2 — روسیه 2: ایگناشویچ که یک گل به خودی زده بود، پنالتی‌اش را خلاف جهت دخیا به سمت راست دروازه زد تا نتیجه در ضربات پنالتی 2 بر 2 برابر شود.

اسپانیا 2 — روسیه 2آکنیف با تشخیص درست و شیرجه عالی به سمت راست دروازه موفق به مهار پنالتی کوکه شد.

اسپانیا 2 — روسیه 3: گولوین با شوت محکم توپ را به مرکز دروازه اسپانیا زد تا توپ با عبور از زیر بدن دخیا وارد دروازه شود.

اسپانیا 3 — روسیه 3: راموس توانست آکنیف را فریب دهد و گلزنی کند.

اسپانیا 3 — روسیه 4: چریشف توپ را به مرکز دروازه اسپانیا زد تا شیرجه دخیا به سمت چپ را بی‌ثمر بگذارد.

اسپانیا 3 — روسیه 4پنجمین پنالتی اسپانیا را هدر داد و آکنیف موفق شد با پا ضربه او به مرکز دروازه را بگیرد تا روسیه پیش از زدن پنالتی آخر برنده این جدال سخت شود و کار بزرگی رقم بزند.

یادآوری می کنیم، که اسپانیا پس از تساوی برابر پرتگال و پیروزی برابر ایران به سختی و در دقایق پایانی توانست در دیدار با تیم ملی مراکش یک امتیاز بگیرد و به‌عنوان صدرنشین گروه B به مرحله حذفی صعود کند تا قرعه نسبتا راحت‌تری در مقایسه با پرتغالی که شب گذشته برابر اروگوئه قرار گرفت و شکست خورد، داشته باشد. لاروخایی‌ها در حالی برابر تیم روسیه قرار گرفتند، که این تیم در مرحله گروهی جام جهانی 2018 دو پیروزی مقابل عربستان و مصر و یک شکست داشت.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала