خوش‌بینی ترامپ به دیدار با پوتین

© Sputnik / Mikhail Klimentyev /  مراجعه به بانک تصاویر خوش‌بینی ترامپ به دیدار با پوتین
خوش‌بینی ترامپ به دیدار با پوتین - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
دونالد ترامپ، رئیس جمهور امریکا معتقد است که ملاقات او با رئیس جمهور پوتین موثر خواهد بود.

به گزارش اسپوتنیک جان بولتون، مشاور امنیت ملی رئیس جمهور امریکا به خبرنگاران گفت که دونالد ترامپ، رئیس جمهور امریکا باور دارد که ملاقات او با ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه به نفع هر دو کشور خواهد بود.

جان بولتون: «برگزاری چنین یک دیداری از اهمیت زیادی برخوردار است. نظریه های مختلفی در مورد این نشست وجود دارند، اما رئیس جمهور معتقد است که گفت‌وگوی مستقیم روسای جمهور هم به نفع ایالات متحده و هم به نفع روسیه خواهد بود و به تقویت صلح و امنیت در سراسر جهان کمک خواهد کرد.»

زمان و مکان دیدار پوتین و ترامپ مشخص شد - اسپوتنیک افغانستان
زمان و مکان دیدار پوتین و ترامپ مشخص شد

گفتنی است که جان بولتون، مشاور امنیت ملی رئیس جمهور امریکا امروز با ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه در کاخ کرملین مسکو دیدار و گفت‌وگو کرد. در این دیدار سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه، سرگئی شویگو وزیر دفاع روسیه و جان هانتسمن سفیر امریکا در روسیه نیز حضور داشتند.

یادآور میشویم، پیش از این یوری اوشاکوف، دستیار رئیس جمهور روسیه اظهار داست که مسکو و واشنگتن درباره دیدار ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه و دونالد ترامپ، رئیس جمهور امریکا به توافق رسیدند. به گفته وی زمان و محل دیدار سران دو کشور فردا (۲۸ جون) اعلام خواهد شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала