نشر ویدیوهای جعلی از پیروزی ائتلاف عربی در یمن

© REUTERS / Faisal Al Nasserنشر ویدیوهای جعلی از پیروزی ائتلاف عربی در یمن
نشر ویدیوهای جعلی از پیروزی ائتلاف عربی در یمن - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سخنگوی اردوی یمن از نشر ویدیوهای جعلی توسط ائتلاف عربی در یمن خبر داده است.

جنرال عزیز رشید، سخنگوی رسمی اردوی یمن در مصاحبه با اسپوتنیک گفته است که ویدیویی که در آن ائتلاف عربی میدان هوایی حدیده را تصرف می‌کند، جعلی است.

به گفته وی، ائتلاف عربی به رهبر عربستان سعودی تلاش دارد با نشر اخبار دروغین درمورد دستاوردهای نیروهایش در یمن، از شکست این نیروها چشم‌پوشی کند.

این جنرال یمنی گفته است، در غیر آن باید ویدیویی منتشر می‌شد که در آن طیاره‌های ائتلاف در میدان هوایی نشست و برخاست می‌نمودند.

جنرال رشید افزود: "ما در گزارش‌های خود جهت نشر آمار تلفات نیروهای ائتلاف تا زمانی که از واقعیت آن مطمئن نشویم، عجله نمی‌کنیم. ما در طول سه هفته گذشته 336 واحد وسایط نظامی ائتلاف را به شمول یک کشتی جنگی از بین برده ایم. ما 12 راکت بالستیک بر مراکز فرماندهی دشمنان پرتاب نموده ایم. ما مواضع تحکیم‌شده شان را در ساحل غربی کاملاً از بین برده ایم".

به گفته وی، به‌طور مداوم 2-3 کیلومتر در حدیده پیشرفت می‌کند، اما حملات تهاجمی شان به عقب نشینی تبدیل می‌شوند، و این باعث می‌شود تا ائتلاف نتواند بندر استراتژیک را به تصرف خود درآورد.

به گفته سخنگوی اردوی یمن، تلفات نیروهای یمنی به مراتب کمتر از تلفات ائتلاف عربی است و اردوی یمن گزارش‌های شفاف و قابل دسترس درمورد مرگ سربازانش را نشر می‌کند.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала