سالمندترین فوتبالیست در تاریخ جام جهانی کیست؟

© REUTERS / Ueslei Marcelinoسالمندترین فوتبالیست در تاریخ جام جهانی کیست؟
سالمندترین فوتبالیست در تاریخ جام جهانی کیست؟ - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
صفحه توییتر جام جهانی فوتبال 2018 سالمندترین فوتبالیست در تاریج جام جهانی فوتبال را معرفی نموده است.

به گزارش اسپوتنیک، عصام الحضری، دروازه‌بان 45 سالۀ تیم ملی فوتبال مصر که در ترکیب اصلی این تیم در بازی با تیم عربستان سعودی حضور داشت، سالمندترین فوتبالیست تاریخ جام جهانی شناخته شده است.

قبل از این، فرید موندراگون، دروازه‌بان تیم ملی فوتبال کلمبیا که در سن 43 سالگی در مسابقات جام جهانی فوتبال بازی کرده بود، لقب سالمندترین فوتبالیست جام جهانی را داشت.

سرگئی ایگناشویچ، بازیکن تیم ملی فوتبال روسیه نیز یکی از سالمندترین فوتبالیست‌های جام جهانی 2018 در روسیه می‌باشد که در روز نخستین مسابقه تیم روسیه در جام جهانی 2018 سن وی 38 سال و 335 روز بود.

تیم‌های ملی مصر و عربستان سعودی به تاریخ 25 جون در شهر والگاگراد روسیه به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه 1:2 به نفع ملی پوشان سعودی پایان یافت. هر دو تیم مذکور شانس راه‌یافتن به پلی آف جام جهانی را از دست داده اند.

به تاریخ 20 جون معلوم شد که پس از ختم جام جهانی فوتبال 2018، هکتور کوپر، مربی اصلی تیم ملی فوتبال مصر از وظیفه‌اش برکنار خواهد شد.

قابل یادآوری است که مسابقات جام جهانی فوتبال از تاریخ ۱۴جون تا ۱۵جولای ۲۰۱۸در ۱۲استادیوم در ۱۱شهر روسیه از جمله مسکو، کالینینگراد، سن پترزبورگ، ولگاگراد، کازان، نیژنی نووگورود، سامارا، سارانسک، روستوف نا دونو، سوچی و یکاترینبورگ برگزار می‌شود.

مسابقه نهایی جام جهانی فوتبال ۲۰۱۸در روسیه به تاریخ ۱۵جولای در استادیوم "لوژنیکی" در مسکو برگزار خواهد شد.    

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала