بازیگر محبوب دنیای هالیوود ازدواج می‌کند+عکس

© REUTERS / Lucas Jacksonبازیگر محبوب دنیای هالیوود ازدواج می‌کند+عکس
بازیگر محبوب دنیای هالیوود ازدواج می‌کند+عکس - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
لئوناردو دی کاپریو بازیگر محبوب دنیای هالیوود، قصد دارد تا به دوره مجردی خود پایان دهد و با دختر 21 ساله که در عرصه مدلینگ فعالیت می‌کند و ازدواج کند.

به گزارش اسپوتنیک، لیوناردو دی کاپریو بازیگر محبوب دنیای هالیوود، با زنان زیادی روابط عاشقانه داشته است که هیچ یکی از آن‌ها به نتیجه نرسیده است. این بازیگر توان‌مند هالیوودی به تاز‌ه‌گی با کامیلا مرون، دختر 21 ساله که در عرصه مدلینگ فعالیت می‌کند وارد رابطه شده است و حتی پیشنهاد ازدواج به او داده است.

نکته عجیب این ارتباط اختلاف سنی زیاد آنهاست. این بازیگر 43 ساله روابط عاطفی را تجربه کرده است و حالا مدتی است که با مدل بازیگر ارجنتینی آشنا شده است.
لئوناردو دی کاپریو 43 سال و کامیلا فقط 21 سال سن دارد!.

لئوناردو ویلهلم دی‌کاپریو،بازیگر و تهیه‌کنندهٔ امریکایی است. دی کاپریو کار خود را با حضور در تبلیغات تلویزیونی آغاز کرد. او به خاطر نقش‌آفرینی در فلم‌های مشهور و موفق هالیوود مانند تلقین، تایتانیک، جزیره شاتر و گرگ وال استریت شهرت بسیاری کسب کرده‌است. وی تا به حال 6 بار نامزد دریافت جایزهٔ اسکار شده که برای اولین بار در سال 2016 برای فلم بازگشته موفق به کسب جایزه بهترین بازیگر نقش اول مرد شد. وی در سپتمبر 2014 به سمت سفیر صلح سازمان ملل متحد و نماینده این سازمان در امور تغییرات جوی برگزیده شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала