وزیر شهرسازی و مسکن، استعفا داد

© Photo / S. Sadat Mansoor Naderi / S. Sadat Mansoor Naderiوزیر شهرسازی و مسکن، استعفا داد
وزیر شهرسازی و مسکن، استعفا داد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
وزیر شهرسازی و مسکن، رسماً از وظیفه‌اش کناره‌گیری کرد. آقای نادری در یک نشست خبری در کابل، رسما کناره‌گیری‌اش را اعلام کرد و گفت که رئیس‌جمهور کشور نیز استعفا‌یش را پذیرفته است.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از روزنامه ‌هشت صبح، سیدسعادت منصور نادری، وزیر شهرسازی، دلیل استعفایش را "مشکل صحی" عنوان کرد.
از سویی هم پیش از این گزارش شده بود که رئیس‌جمهور، چهار تن از معینان این وزارت را از کار برکنار کرده است. اما سیدسعادت منصور نادری، این گزارش‌ها را رد کرد و گفت که دو تن از معاونان این وزارت به "دلایل شخصی و تحصیلی" استعفا، یکی از معاونین وزارت به تقاعد سوق داده شده و چهارمی نیز مدت سرپرستی‌اش تمام شده است.
نادری در این نشست، گفت که به اساس حکم رئیس‌جمهور غنی، روشنان ولسمل، به عنوان مسئول معینیت امورشهرسازی، سیدنسیم خلیق، به صفت مسئول معیینتیت امور تخنیکی، عزیزاحمد گلستانی به عنوان مسئول معیینیت امور مسکن و محمدهمایون فیض، به صفت مسئول معیینیت جدید امور تصدی‌ها و پالیسی تعیین شده‌است.

از سویی هم نادری در جریان سخنرانی‌اش گفت که در طی سال‌های گذشته، کارش را با درنظرداشت شایسته‌‍سالاری، حفظ روحیه ملی و اسلامی، برخورد بدون تبعیض، جذب کادرهای شایسته و مبارزه جدی با فساداداری و رشوه‌ستانی انجام داده‌است.
او در ادامه به دستاوردهایش در جریان سال‌های ماموریت‌اش اشاره کرد و گفت، وزارت شهرسازی در بیش‌تر از سه سال گذشته، کارهای خوبی را دربخش‌های مبارزه با فساد اداری، اصلاح اداره، تهیه مسکن، پلان‌های شهری، احیا و فعال‌سازی تصدی‌های خانه‌سازی، بنایی و بازسازی آبدات تاریخی و اماکن مقدس انجام داده‌است.
گفتنتی‌ست ‌سیدسعادت منصور نادری، یکی از تاجران جوان کشور و مالک فروشگاه‌های زنجیره‌ای فاینست در کابل و چندین شرکت دیگر است.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала