پوتین درباره جنگ جهانی سوم صحبت کرد

© Sputnik / Mikhael Klimentyev /  مراجعه به بانک تصاویر پوتین درباره جنگ جهانی سوم صحبت کرد
پوتین درباره جنگ جهانی سوم صحبت کرد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رئیس جمهور روسیه در برنامه که به طور زنده در قالب «خط مستقیم با پوتین» از طریق سایت اسپوتنیک پخش می‌شود راجع به جنگ جهانی سوم صحبت کرد.

به گزارش اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه در جواب به سوال درمورد احتمال آغاز جنگ سوم جهانی، گفت که مانع این جنگ می‌شود و مفهوم اینکه این جنگ می‌تواند پایان تمدن جدید باشد، مانع این جنگ باشد
رئیس جمهور روسیه که در حال حاضر در برنامه زنده که از طریق سایت اسپوتنیک پخش می‌شود راجع به جنگ جهانی سوم، سخنی از انیشتن را یادآور شد: "من نمي دانم که جنگ جهانی سوم با چه سلاحی صورت خواهد گرفت. اما جنگ جهانی چهارم حتماً با سنگ و چوب به پیش برده خواهد شد".
پوتین گفت: "درک اینکه جنگ جهانی سوم می تواند پایان تمدن امروز باشد، با این درک، ما باید مانع این جنگ شویم آغاز این جنگ شدت و بسیار خطرناک برای اقدامات مدرن تمدن در عرصه بین المللی می‌شود".

یادآوری می‌کنیم که این شانزدهمین برنامه در قالب «خط مستقیم با پوتین» می‌باشد و این نخستین برنامه است بعد از این که رئیس جمهور کشور به پوست ریاست جمهور انتخاب شد، در این برنامه "خط مستقیم با پوتین" حدود 2 میلیون سوال از شهروندان روسیه ارسال شده است.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала