اعلام تاریخ آزمایش راکت‌های سنگین بدون سرنشین روسیه

© Sputnik / Mikhael Klimentyev /  مراجعه به بانک تصاویر اعلام تاریخ آزمایش راکت‌های سنگین بدون سرنشین روسیه
اعلام تاریخ آزمایش راکت‌های سنگین بدون سرنشین روسیه - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه در یک برنامه زنده در قالب «خط مستقیم با پوتین» گفت که روسیه تا سال 2022 باید آزمایش راکت‌های سنگین بدون سرنشین را انجام دهد.

به گزارش اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه در برنامه زنده که از طریق سایت اسپوتنیک در قالب «خط مستقیم با پوتین» پخش می‌شود ضمن این مطلب گفت: "ما برنامه‌های خوبی برای توسعه فضایی عمیق داریم. " تا سال 2022 روسیه باید نخستین آزمایش راکت‌های سنگین بدون سرنشین را انجام دهد و تا سال 2024 روسیه باید آزمایش یک راکت سنگین با سرنشین آزمایش خواهد کرد".
پوتین گفت: "به طور کلی روسیه برنامه‌های بزرگ را برای توسعه فضای روی دست دارد من اطمینان می‌دهم که ما به دنبال توسعه این مسیر ادامه خواهیم داد. این تصادفی نیست که ما پول هنگفت را برای ساختند یک پایگاه جدید فضایی در شرق کشورمان برای ساخت این پایگاه ارائه کردیم و ما دقیقاً به عنوان یک پایگاه غیرنظامی از فعالیت‌های فضانی استفاده و این پایگاه را توسعه خواهیم داد".

یادآوری می‌کنیم که این شانزدهمین برنامه در قالب «خط مستقیم با پوتین» می‌باشد و این نخستین برنامه است بعد از این که رئیس جمهور کشور به پوست ریاست جمهور انتخاب شد، در این برنامه "خط مستقیم با پوتین" حدود 2 میلیون سوال از شهروندان روسیه ارسال شده است.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала