پسر جنرال دوستم از کمین طالبان جان به سلامت برد

© AP Photo / Aijaz Rahiجنرال دوستم
جنرال دوستم - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مقام‌های امنیتی در ولایت جوزجان تایید کرده اند که کاروان موترهای باتور دوستم پسر جنرال عبدالرشید دوستم معاون اول ریاست جمهوری با کمین طالبان مواجه شده است.

به گزارش اسپوتنیک، باتور دوستم، پسر جنرال عبدال‌رشید دوستم، معاون اول ریاست جمهوری افغانستان با کمین مخالفان مسلح دولت روبرو شده‌است.
مقام‌های در ولایت جوزجان گزارش می‌دهند که پسر جنرال دوستم ناوقت روز گذشته در مسیر شاهراه بلخ- جوزجان مورد کمین مخالفان مسلح قرار گرفته‌است.
منابع نزدیک به باتور دوستم تایید کرده که وی توسط افراد طالبان زیر امر ملا جبار در ولسوالی آقچه جوزجان مورد کمین قرار گرفته‌است.
منابع هم‌چنان گفته‌اند، درگیریی که میان افراد باتور دوستم و طالبان صورت گرفته، دو طالب مسلح کشته و یک تن دیگر شان زخمی شده‌است. 

به اساس اطلاعات به دست آمده از افراد نزدیک به باتور دوستم، وی از کمین افراد گروه طالبان جان به سلامت برده‌است.
از سوی هم، فرمان‌دهی عمومی گازنیزیون شهر شبرغان نیز کشته شدن دو طالب در درگیری میان نگه‌بانان آقای دوستم و مخالفان ضد دولت تایید کرده‌است.
تا هنوز گروه طالبان در مورد این ادعای فرمان‌دهی عمومی گارنیزیون چیزی نگفته‌است.
این درحالی‌ست که در جریان سال‌های قبل، جنرال عبدال‌رشید دوستم، معاون اول ریاست جمهوری افغانستان نیز با کمین مخالفان مسلح دولت روبرو گردیده بود که در آن یک شمار زیاد از نگه‌بانش در مقابله با دهشت‌افگنان کشته شده بود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала