ژوزه مورینیو به روسی سخن گفت+ویدئو

© Sputnik / Vladimir Sergeevجام جهانی فوتبال در روسیه
جام جهانی فوتبال در روسیه - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ژوزه مورینیو به زبان روسی گفت: اینجا روسیه است.

به گزارش اسپوتنیک، ژوزه مورینیو مربی افسانه ای فوتبال که ریاست استدیون های جهانی فوتبال را به عهده دارد و بر طبق رتبه بندی «فیفا» « مربی سال» مسما شده است در برنامه تبلیغاتی جام جهانی فوتبال-2018 در روسیه شرکت کرد.
مورینیو در جون سال 2004 به تیم چلسی پیوست.

آمادگی مسافران افغانستانی جام جهانی فوتبال - اسپوتنیک افغانستان
آمادگی مسافران افغانستانی جام جهانی فوتبال
مزد قرارداد وی بسیار بالا بود و وی را جز مربیان با بیشترین دستمزد کرده بود. وی در ابتدا سالانه 4 میلیون و 200 هزار یورو دریافت می‌کرد که در سال 2005، این رقم به 5 میلیون و 200 هزار یورو رسید. مورینیو در یکی از کنفرانس‌های مطبوعاتی اش در بریتانیا گفته بود:«امیدوارم من را آدم مغروری خطاب نکنید، اما من مربی‌ای هستم که قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شده است. پس فکر می‌کنم که آدم خاصی هستم».

این جمله مورینیو باعث شد تا از آن زمان به بعد، مطبوعات بریتاینا، وی را «آقای خاص» صدا کنند.
ژوزه مورینیو مربی افسانه ای فوتبال در برنامه های ویژه تلویزیونی به مناسبت جام جهانی-2018 شرکت کرده و به تبادل نظرات کارشناسی و پیش بینی های نتایج مسابقات با بینندگان خواهد پرداخت.

مسابقات جام جهانی فوتبال از تاریخ 14جون تا 15 جولای 2018 در 12 استادیوم در یازده شهر روسیه از جمله مسکو، کالینینگراد، سن پترزبورگ، ولگاگراد، کازان، نیژنی نووگورود، سامارا، سارانسک، روستوف نا دونو، سوچی و یکاترینبورگ برگزار خواهد شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала