آلمان: غرب بدون روسیه قادر به انجام هیچ کاری نیست

© Sputnik / Sergey GuneevФлаги Германии, России и ЕС
Флаги Германии, России и ЕС - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رسانه های آلمانی در گزارشی به تحلیل دلایلی پرداختند که چرا کشور های غربی بدون مشارکت روسیه قادر به انجام هیچ کاری نخواهند بود.

به گزارش اسپوتنیک، به نقل از نشریه آلمانی فرانکفورتر آلگماینه، توماس اوپرمن — معاون پارلمان آلمان، عضو حزب سوسیال دموکرات آلمان در اظهاراتی گفته است که، اروپا باید همکاری خود را با روسیه تقویت کند، زیرا بدون همکاری این کشور ممکن نیست که طیف وسیعی از مسائل بین المللی حل شود.
وی گفته است: ما به یک طرح مشترک جدید نیاز داریم تا توافقنامه های مینسک را به منظور برقراری روند صلح در اوکراین ادامه دهیم. 

ماکرون: حل بحران سوریه بدون روسیه غیر ممکن است/ غرب باید با مسکو همکاری کند - اسپوتنیک افغانستان
ماکرون: حل بحران سوریه بدون روسیه غیر ممکن است/ غرب باید با مسکو همکاری کند

آلمان و اتحادیه اروپا، همراه با روسیه، باید به حفظ توافق هسته ای ایران و حل چالش ها میان اسرئیل و ایران ، تلاش کنند. باز سازی پس از جنگ سوریه تنها در صورت همکاری با روسیه امکان پذیر است فقط همکاری روسیه و اتحادیه اروپا می توان کشور را به حالت پیش از جنگ بازگرداند. اوپرمن گفت، کشورها باید ابتکار عمل خلع سلاح را گسترش دهند.
وی خاطر نشان ساخت که یک فضای مشترک اقتصادی از لیسبون تا شهر ولادی وستوک روسیه ، به ویژه در پس زمینه ساخت جاده ابریشم توسط چین می تواند یک انگیزه بسیار عالی و مهم برای اروپا باشد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала