هیچ کسی مانند ترامپ عاشق پوتین نیست

© Sputnik / Sergey Guneev /  مراجعه به بانک تصاویر هیچ کسی مانند ترامپ عاشق پوتین نیست
هیچ کسی مانند ترامپ عاشق پوتین نیست - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
هیچ کسی در جهان به اندازه دونالد ترامپ رئیس جمهور امریکا، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه را دوست ندارد.

به گزارش اسپوتنیک، ادوارد جوزف اسنودن، کارمند سابق سازمان اطلاعات مرکزی امریکا، ضمن این مطلب گفته است که که امریکایی ها نباید امیدوار باشند که دادستان ویژه رابرت میولر بتواند ارتباط ترامپ با مسکو را که هم کرملین و هم کاخ سفید آنرا رد می کنند، ثابت کند.

موضوع اصلی مذاکرات آینده پوتین و ترامپ معلوم شد - اسپوتنیک افغانستان
موضوع اصلی مذاکرات آینده پوتین و ترامپ معلوم شد

روزنامه ی هافینگتن پست به نقل از اسنودن نوشت: "هیچ کس در جهان مانند ترامپ ، پوتین را دوست ندارد. فکر نمی کنم که مردم چیز زیادی بدست آورند، در حالی که امیدوارند تحقیقات میلور شواهد و مدارک روشنی علیه ترامپ پیدا کند".
وی همچنین تردید دارد که مقامات روسیه توانسته باشند رئیس جمهور امریکا را استخدام کنند.
اسنودن افزود: "در واقع ، هر کسی که سخنان ترامپ را بشنود، متوجه می شود که این شماره‌ای باطل شده است و شبیه کسی نیست که او می خواست در نقش دشوار «یک کارمند قزاق» استفاده کند، زمانی که حتی ترامپ نمی‌تواند به خاطر بیاورد که قرار است چه چیزی در پایان جمله‌اش بگوید".
به نظر اسنودن این به معنی نیست که رئیس جمهور امریکا نمی خواهد با روسیه همکاری کند.
تحقیقات در مورد دخالت محرمانه روسیه در انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده امریکا و همچنان ادعاهای که آیا دونالد ترامپ با روسیه کدام ارتباط دارد این همه ادعا ها هم از طرف کرملین و هم از طرف کاخ سفید رد شده است این تحقیقات توسط دادستان ویژه مستقل رابر مولر و همچنان در کنگره امریکا انجام می‌شود.دیمیتری پزکوف، سخنگوی رئیس جمهور روسیه متهم شدن روسیه را به دخالت در انتخابات ریاست جمهور امریکا "کاملاً بی اساس" خواند.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала